Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

Hierbij de eerste foto's van de Mini Titan.Let niet op de ontvanger en bedrading, die ligt er ff los in :D

heli1.jpg

heli2.jpg

heli3.jpg

heli4.jpg

Voor iemand met zulke grove motoriek :wink: is het een hele prestatie zeg!!

Mooie heli man!! Ziet er echt gelikt uit!
Ben heel benieuwd hoe ie vliegt!

Mijn meissie is inmiddels weer thuis. Nog een voddebaal, maar knapt naar verwachting snel op. Kan ik ook ff weg :roll:

Thnx :D als het goed is komt de gyro en lader dinsdag binnen.Dan alles monteren en checken en hopen dat het eind volgende week
een beetje mooie weer blijft.

Ziet er mooi uit. Het enige wat wat minder is aan de mini titan zijn de balllinks. Die "zien" er wat broos uit. Maar zolang het mooi vliegt is alles goed natuurlijk. Have fun!

Fréderic

Gefeliciteerd!!
De ballinks zijn wat klein idd, maar behoorlijk sterk kan ik je uit ervaring zeggen.
Andere onderdelen begeven het sneller als het mis gaat.
Wat mij wel opviel op de foto's is dat je servo's niet loodrecht onder de swashplate staan.
D.w.z. de stuurstangen van servo naar swashplate staan schuin.
Ik heb de 3 servo's uitgevult met stukjes servohoorn om de aansturing loodrecht onder de swashplate te krijgen.
De pitch en ailleron servo ballinks horen officieel aan de binnenzijde van de servohoorn te zitten (manual) i.p.v. aan de buitenzijde.
Ik had last van binding/aanlopen van de stuurstangen toen ik het zo gemonteerd had als jij.

Just a tip..

Eric

ok thnx... niet opgevallen. Heb de servo's als laatste gemonteerd en eigenlijk niet meer in het boek gekeken omdat het me zo wel juist leek.
Het is eigenlijk alleen de servo die achterop zit die wat tever naar achteren zit.

Heb er nog wat foto's van mij bijgezet (HS MG servo's) :)
Als je ailleron en pitch servo's goed passen maakt het niet uit, maar bij mij zaten ze ook klem tegen de body zodat de houders naar buiten werden gedrukt en onder spanning stonden.
Dus ik moest ze wel uitvullen en de stangen aan de binnenzijde zetten...
Eric

Moet je idd zeker aanpassen. Het zijn allemaal kleine dingetjes maar wel zeer effectief! Zeker op een electro heeft alles een veel snellere reactie dus fouten in de setup zeker vermijden. (ik spreek uit ervaring).

Gr,
Fréderic

Hallo allemaal,

Ik wil ook een opvolger voor m'n coaxiaal heli aanschaffen, en dus volg ik met belangstelling dit draadje. Nu ben ik op internet het volgende setje tegenggekomen:
- TT-4710-K11 Mini Titan E325 Kit,
- FlightPower EVO 20 NF 2150 mAh 11.1V (3S1P),
- F1228 G-190 Gyro
- 3 x SERVO FS 61 BB CARBON,
- 1 SERVO FS 61 BB SPEED CARBON,
- MX-12 COMPUTERSYSTEM 35 MHz
Dit alles voor ong. € 480,- Heeft iemand ervaring met deze componenten, en kan ik als beginner hier mee uit de voeten?

Ik twijfel tussen deze Mini Titan en de Ikarus Eco-7. Iemand daar ervaring mee?
Gr. Frank

froelofs zei:
- F1228 G-190 Gyro

Gebruik ik op mijn Walkera Df 36, ontzettend makkelijk om in te stellen en werkt uitermate goed.
ik heb die gyro 1 keer ingesteld, en heeft mij nooit teleur gesteld.
Het enige minpunt aan de gyro vind ik is dat er geen reverse op zit, je zult dus de gyro op z'n kop moeten plaatsen als je je servo aan de verkeerde kant monteert.

Rens

@froelofs

Ik weet niet wat de G190 kost, maar als je een betaalbare Heading Hold gyro wil zonder al te veel geklooi met instellingen, ga dan voor de Futaba GY240 !

Grtz,
Dirk

Op Helifreak lees ik zo hier en daar problemen met bladspoor, hebben hier veel mensen er last van ?
En is iemand al aan de Metal upgrades begonnen van TT of G-force ( binnenkort Kasema, daar zijn de verwachtingen het hoogste van ) ?

Rens

OK, gyro is dus het belangerijkste onderdeel begrijp ik. Voor €200,- meer zit er een GY-401 en een MX16-s bij. Dat is dan misschien een betere keus?

gr. Frank

Ik vlieg momenteel op mijn dragonousen logitech 2100t en gyro 401 en ik vind toch de 2100t beter hoor. Maar het blijven beide goede gyro's.

Gr,
Fréderic

Back