Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

Objecten in filmpjes lijken dichterbij dan het in het echt is... heb ik al gezegd en ik zeg het weer. Er zijn genoeg clubs naast een autoweg/fietspad wat dichterbij is. Waarom zou het daar dan opeens wel veilig zijn?

K(eep) I(t) S(tupid) S(imple) :wink:

Always study the manufacturer's operating, safety and precaution instructions before USE.

Never fly near people or animals, buildings, roads, railway tracks, power lines etc ... and in rainy (visible moisture), windy or thundery (weather)conditions.

danger.gif

In deze moderne electronica tijden werkt een zender en ontvanger zoals in het stenen tijdperk.

Wellicht is DX-7 Spektrum hier de oplossing(?)
Probleempje :( , de BIPT staat (vooralsnog) het gebruik van 2.4 Ghz niet toe in België.

"Fly safe and stay out of the trees"

..:: JET-A is My Perfume ::..

Iedereen weet wat hij kan mag en zou doen. :offtopic:

Terug over de Mini Titan !! :ontopic:

Ik heb gisteren mijne mini titan een beetje gepimpt met :
- MAH CF BLADES 320
- CF tail blades 62mm
- Kasama rotorhead
- flybar weights

Alles komt van bij www.rcmarket.org

Nu terug beetje afstellen en wachten op beter weer.

momento.
Ik heb wat last met mijne digital camera.
tegen ik hem vanuit zijn laadstation in shooting positie heb geven de batterijen het op.
En tja je kunt er geen Lipo's insteken met wat autonomie.
Ik zal is andere batterijen gaan zoeken se.

De foto's heb ik nu gemaakt.
nu ze hier krijgen.
moet ze op mijn web-stek krijgen.

zal ze snel uploaden naar imageshack.

Het trainigsgestel geeft me nog wat vertrouwen en Ik ondervind er geen last van daarom laat ik het nog even eraan staan.

gukke zei:
Het trainigsgestel geeft me nog wat vertrouwen en Ik ondervind er geen last van daarom laat ik het nog even eraan staan.

Ik heb er nooit een gebruikt met de Mini Titan, ging ook prima

Heb daar net met de nieuwe setup eens gevlogen.
Super
veel smoother met blades en stabieler met de rotorkop en de flybar gewichtjes.
Blijft mooi terplekken bij ne hoover.

Ziet er goed uit!

Mooi die kop! Hoop dat hij 't geld waard is!

Even wat anders, zie ik daar een piccoz met een lama "romp"?
Mooi man, waar heb je die weg?

Groet,
Tjerk ;)

Mooi man!
Snel die Pingpongballen wegsmijten ;)
Als je goed tail-in kan hoveren dan heb je ze echt niet meer nodig, de vliegeigenschappen zijn veel beter zonder.

Eric

Vandaag mijn laatste keer mij batterij pack's leeg gevlogen met mijn pingponggestel.

Ik ben binnengekomen heb mijn lipo eruit gehaald en het gestel losgemaakt.

Als nu morgen het weer mee zit vlieg ik zonder.

Het zal even eng wezen morgen, maar als je er eenmaal door bent sla je je zelf voor de kop dat je het niet eerder gedaan hebt!

Ik herriner het mij nog als de dag van gisteren, toen nog met de trex450. Zweet liep me door de naad, maar de angst zat allemaal tussen de oren.

Gewoon niet meer bij nadenken, opstijgen en doen wat je normaal doet om even te wennen om zonder dat stukje extra ballast te vliegen.
Niet landen terwijl je een zijwaardse beweging hebt. En het komt helemaal goed!

Groet,
Tjerk ;)

Alles wat lazerbeak zei, enne...
Hij komt waarschijnlijk makkelijker los dan voorheen, dus gewoon rustig aan de sticks blijven en genieten van het moment.
Is een van die weinige momenten dat je het lekker vind dat het zweet......jeweetwel
:lol:
Succes!!

Back