Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

Nou ik dan ook ff een foto van mijn Rasta
Rastasmiley.jpg
Mini Titan 8)

Het valt i.i.g lekker op die kleurtjes...

P101ghh0002.jpg

Oja en eindelijk dat trainingkruis eraf gehaald, tjonge jonge wat vliegt dat lekker zeggggggggggg :banana:

hoi

heb vorige week een gebruikte mini titan gekocht, en wil hem een beetje naar mijn smaak aanpassen. Het gele landings stel waar kun je dat kopen.
ps ik heb het ide dat de delen er sets goedkoper zijn hier in denemarken. pt kunnen we de minititan med motor en reg voor ca 180 euro kopen (ww.rotordiscen .dk)

groeten Edwin

EricW zei:
Dat is een Relaxte Heli man :D
Op naar de FF en stallturns zonder dat kruis!

Eric

Ik dacht na aanleiding van het draadje waar zijn de Amsterdammers (lol), laat ik er eens een rasta MT van maken :wink::
Idd. helemaal top zonder kruis, alleen moet ik niet te hard van stapel lopen….anders wordt je zwaar gestraft met een heli, vlieg pas net 2 maanden :P

@Edwin

Ik heb mijn landingsgestel zelf flur. geel gepoten, naar mijn weten heb je het originele landingsgestel van TT zelf niet in verschillende kleuren, anders zou je een moeten kijken naar die van een Trex 8)

Ik ben ook een keertje afgestraft na het verwijderen van mijn kruis :? :lol:
Was een goede les, ben daarna niet meer gecrashed.
Eerst 8 tjes oefenen in twee richtingen en nose-in hoveren, de rest komt dan van zelf.

Tip voor het landingsgestel:
In America verkopen ze de Gorillagear (T-rex upgrade).
Deze wordt geleverd in Fluor geel en is onverwoestbaar.

Eric

EricW zei:
Ik ben ook een keertje afgestraft na het verwijderen van mijn kruis :? :lol:
Was een goede les, ben daarna niet meer gecrashed.
Eerst 8 tjes oefenen in twee richtingen en nose-in hoveren, de rest komt dan van zelf.

Tip voor het landingsgestel:
In America verkopen ze de Gorillagear (T-rex upgrade).
Deze wordt geleverd in Fluor geel en is onverwoestbaar.

Eric

Linkje??

Ziet er goed uit. Ik kom zeer binnenkort (dit weekend?) naar de poort. Ik kan wel wat hulp gebruiken met het afstellen van de gyro (401) en mijn zender (mx-12)

Volgens mij op de poort net zoveel ruimte als op Hoogtij. En als voordeel, je valt er niemand lastig :D

Blijven jullie de hele dag dan?

Mijn heli zal eerst even een kennersblik moeten ondergaan voor hij de lucht in kan. Volgens mij gaat dat wel goed komen. Ik zal de ontvanger en de gyro er vandaag opzetten. Ik heb wel mijn twijfels over de plaatsing van de servo's. Het lijkt mij dat er een klein vulstukje achter moet om ze netjes uit te lijnen.

Mooi......nee laat ik het op mijn manier zeggen :thumbsup: VETTE S H I T OUWEEEEEE :thumbsup: dat filmpje....brbbrbrrbrbrbrb en wat is die muziek erbij lekker :banana:

Burp zei:
Het lijkt mij dat er een klein vulstukje achter moet om ze netjes uit te lijnen.

Dat klopt Burp meestal ontkom je hier niet aan, maar het ligt er natuurlijk ook aan welke servo´s je gebruikt...

jvthert zei:
WACHT!!! Over een paar weken komt de flycam one v2! Kost een tientje meer en heeft de dubbele resolutie. Er staat een draadje in het modelbouw electronica forum!

Als er video materiaal beschikbaar is kijk ik of ik hem koop, maar als je de v1 al van voldoende kwaliteit vindt zul je de nieuwe geweldig vinden!

Info op www.flycamone.com

Wat kost zo'n ding ongeveer? dat werkt dus geheel op eigen stroom?

jvthert zei:
De oude kost tussen de 50 en 60 (Toch ICE?). .

Niet veel beter dan mijn telefoon ( http://www.youtube.com/jvthert )

Ik heb zelf ook de flycam V1, en die kost tussen en 65 en 70 euro 8)

Idd. z.g.a hetzelfde beeld als je telefoon, alleen weegt je telefoon geen 24gram denk ik...

Maar ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de flycam V2 :D

(iemand nog een V1 kopen binnenkort) :lol: :lol:

Back