Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

Klinkt goed Hobby, mocht het niet lukken daar kunnen we altijd nog in de parkeergarage onder de rabotoren gaan staan ;-)

Ik heb om 11:00 een afspraak staan dus 12:00 ga ik zeker niet redden, misschien dat ik een uurtje of 13:00 a 13:30 wel red, enfin, dan zijn jullie er vast nog wel toch, iig pas na die tijd heli's aan gort gaan vliegen haha.

Vet, Ik heb er weer dikke zin in :P

BTW, ik geef hobby wel een belletje als ik in de buurt ben, heb geen zin om met een heli op mijn rug door de hele stad / garage te banjeren op zoek naar jullie ;-)

Vet, Ik heb er weer dikke zin in :P

BTW, ik geef hobby wel een belletje als ik in de buurt ben, heb geen zin om met een heli op mijn rug door de hele stad / garage te banjeren op zoek naar jullie ;-)

Als het dit weer blijft gaan we lekker vliegen op het veldje waar we altijd vliegen....
Dus mocht je dit nog lezen...dan weet je het iig.
Je hebt mijn nummer kerel, anders ff bellen waar we uithangen :cool:

Zo, vandaag nieuwe hoofdrotor as gekregen( tnx to rcheliparts.nl), morgen invliegen hoop ik! Eens kijken wat dat ding doet!

Zoals hij er nu uitziet :-D

rotorbladenbladesgeel2.jpg

Ziet er netjes uit Hobby.

Ik denk dat ik er zelf een beetje uit ben bij mij komt er denk ik ook binnenkort de MT in huis. Kan ik deze rustig goed bouwen met wat tunings parts en de juiste electronica en in de tussen tijd kan ik met de King V2 oefenen met vliegen.

Vandaag dus maiden gehad, vanmorge voor het eerst met dat ding gevlogen, hoefde niks te trimmen, wel even de pitch instellingen veranderen want de uitslagen waren veel te groot, alleen 1 probleem, de motor blijft de hele tijd pompen.... dus ik dacht dat is de govener die zo staat te zeiken, dus net regelaar opnieuw ingesteld, zonder govener( allemaal standaart onderdelen die bij de kit zaten, moter en regelaar) maar het pompen blijft( 1 a 2 sec hoog toerental, 1 a 2 sec laag toerental, 1 a 2 sec hoog toerental, 1 a 2 sec laag toerental enz. heel vervelend, want zo gaat hij dus de hele tijd omhoog en omlaag..... iemand een verklaring voor dit verschijnsel?

Bedankt Harm Jansen.

Vandaag dus maiden gehad, vanmorge voor het eerst met dat ding gevlogen, hoefde niks te trimmen, wel even de pitch instellingen veranderen want de uitslagen waren veel te groot, alleen 1 probleem, de motor blijft de hele tijd pompen.... dus ik dacht dat is de govener die zo staat te zeiken, dus net regelaar opnieuw ingesteld, zonder govener( allemaal standaart onderdelen die bij de kit zaten, moter en regelaar) maar het pompen blijft( 1 a 2 sec hoog toerental, 1 a 2 sec laag toerental, 1 a 2 sec hoog toerental, 1 a 2 sec laag toerental enz. heel vervelend, want zo gaat hij dus de hele tijd omhoog en omlaag..... iemand een verklaring voor dit verschijnsel?

Bedankt Harm Jansen.

Die standaard regelaar heeft gewoon een brakke governor functie, bij sommigen doet ie het maar bij andere weer niet, bij mij doet ie het dus ook niet >> viel zelfs een keer uit :schrik:

Nou dan zal ik mijn lipo afslag eens wat lager zetten, en dan kijken of het beter gaat, ik vlieg toch gewoon 6 minuten minstens met 1 accu, ook al pompt hij, dus vreemd, als ik mijn balancer kabel heb de flight power accu's eens proberen en anders mijn quark regelaar eronder hangen.

t probleem is een beetje dat ik mijn nieuwe FP accu niet op wil laden voordat ik de goede balancer kabel heb( die in bestelling is), dus heb op t moment maar 1 accu:p maar ik heb de lipo afslag nu 0.2 V per cel lager gezet, kijken of dat beter gaat.

t probleem is een beetje dat ik mijn nieuwe FP accu niet op wil laden voordat ik de goede balancer kabel heb( die in bestelling is), dus heb op t moment maar 1 accu:p maar ik heb de lipo afslag nu 0.2 V per cel lager gezet, kijken of dat beter gaat.

afslag gewoon uitzetten, dat moet je met je timer in de gaten houden

Nick heeft gelijk, gewoon tijd bijhouden en die functie uitzetten.
De governor functie is niet brak vind ik (niet bij de mijne tenminste),
Maar de combi van ACE en Minititan vraagt gewoon erg veel van je lipo's.
Heb je een enigszins brakke lipo, dan gaat ie pompen :)
Als je die FP opgeladen hebt met je balancer, dan zal je zien dat het pompen over is.
(De luitjes die Kongpowers besteld hebben zullen zien hoe geweldig deze het doen op de MT)
btw,
Wel boven de 85% gas geven (curves in je zender, 90% is bij mij optimaal) als je los bent, zowel in normal als idle-up mode, anders krijg je weer problemen met hittevorming.
Verder werkt het krachtig en prima bij mij tot nu toe, nog geen rede om te upgraden.

Eric

Nick heeft gelijk, gewoon tijd bijhouden en die functie uitzetten.
De governor functie is niet brak vind ik (niet bij de mijne tenminste),
Maar de combi van ACE en Minititan vraagt gewoon erg veel van je lipo's.
Heb je een enigszins brakke lipo, dan gaat ie pompen :)
Als je die FP opgeladen hebt met je balancer, dan zal je zien dat het pompen over is.
(De luitjes die Kongpowers besteld hebben zullen zien hoe geweldig deze het doen op de MT)
btw,
Wel boven de 85% gas geven (curves in je zender, 90% is bij mij optimaal) als je los bent, zowel in normal als idle-up mode, anders krijg je weer problemen met hittevorming.
Verder werkt het krachtig en prima bij mij tot nu toe, nog geen rede om te upgraden.

Eric

Ik zat op 95%, maar dat hangt ook van je bladen af, Radixen iets meer, Aligns gaan ook goed op 90%

Back