Mini Z Wintercup 2011/2012

De opkomst voor de wintertraining in Bussum was vandaag best nog wel goed, er waren in ieder geval drie nieuwe gezichten, en volgens mij vonden deze nieuwe rijders het rijden met de Mini-Z erg geslaagd! Het was weer zeer gezellig, met voetbal op een groot scherm en heerlijke drankjes en snacks aan de bar. Op naar de tweede wedstrijd van de Wintercup, dit keer in Bussum op zondag 11 december 2011. Inschrijven is mogelijk via het forum op kwc-holland

Groet,
Marcel

hey.
niet verwacht dat die autotjes zo goed zouden sturen.
was echt gaaf om te doen.en mijn oude miniz ging ook nog beter als verwacht.
m03 komt er zeker:)
was heel gezelige boel daar.
alemaal zeer bedankt voor de hulp en advies. vooral en zeker mijn buurman links naast mij aan de tafel.:)
deze takt van de hobby is zeker een aanrader voor iedereen die in de winter goed wil trainen. en ook gaaf voor de beginners zoals ik vandaag alemaal heb gezien.
tot een volgende keer alemaal:)

Volgens mij was die man links van je Marten, die weer voortreffelijk wat soldeerklusjes voor diverse mensen opknapte! Thanks!!

Groet,
Marcel (wordt druk met al die Marcel's, haha).

bussum

Erg leuke dag gehad,.!
Goed geholpen door de kenners en allemaal perfect geregeld,.!
THX,..!!!!

Ralf.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Erg leuk filmpje,.!!!

De wedstrijd in Apeldoorn is ook bevestigd, de datum van deze wedstrijd is gewijzigd in zondag 22 januari 2012.

Mvg,
Marcel

Inschrijven voor de wedstrijd in Bussum kan nog altijd! De wedstrijden zijn voor iedereen geschikt, van beginner tot geroutineerde wedstrijdrijder, of je nu een hele oude of een hele nieuwe Mini Z hebt, het maakt niet uit! Het gaat uiteindelijk om de fun, dus heb je zin om op 11 december 2011 in Bussum mee te rijden, schrijf je in via het forum van kwc-holland

Groet,
Marcel

Hallo
zet mij er ook maar bij voor 11 december
stockklasse
graag met een leen transponder

groeten Hans

De wedstrijd in Utrecht is inmiddels ook bevestigd. Daarmee is de kalender voor de Wintercup compleet.

Groet,
Marcel

Laatst bewerkt:
Nog twee evenementen aan de kalender toegevoegd:

19 februari 2012 : Wintertraining Bussum (zondag) bevestigd
18 maart 2012 : Endurancerace Bussum (zondag) bevestigd

Voor meer info zie het forum van kwc-holland

Mvg,
Marcel

Back