MINIATUUR en SPELLENSPEKTAKEL ZWOLLE

zo, na een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht te hebben eindelijk weer thuis.. internet in het ziekenhuis blokkeerde het forum :@. Heb dinsdag op woensdag een accute blinde darm ontsteking gehad..... kon dus gelijk al woensdag avond onder het mes en blijven... zojuist weer thuis gekomen en nu weer opknappen. Voor de mensen die nog dingen hadden openstaan bij mij, ik probeer vandaag alle schade in te halen,,, mocht je morgen nog niets gehoord hebben stuur me even een berichtje.

inmiddels omdat ik zoiezo 2 weken thuis zit maar gelijk een scania besteld,,, moet toch wat te doen. Heb na die 2 weken nog 1 week vakantie. Dus mooi alle tijd om dingen weer op te pakken. Wil toch zelfstandig blijven...

ik ga er zoiezo zijn met de evenementen. Alleen 8 november (hobbybeurs) komt in het geding. Overige wil ik er gewoon zijn. Ben nu weer redelijk te been, alleen met veel pijn...

zo, na een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht te hebben eindelijk weer thuis.. internet in het ziekenhuis blokkeerde het forum :@. Heb dinsdag op woensdag een accute blinde darm ontsteking gehad..... kon dus gelijk al woensdag avond onder het mes en blijven... zojuist weer thuis gekomen en nu weer opknappen. Voor de mensen die nog dingen hadden openstaan bij mij, ik probeer vandaag alle schade in te halen,,, mocht je morgen nog niets gehoord hebben stuur me even een berichtje.

inmiddels omdat ik zoiezo 2 weken thuis zit maar gelijk een scania besteld,,, moet toch wat te doen. Heb na die 2 weken nog 1 week vakantie. Dus mooi alle tijd om dingen weer op te pakken. Wil toch zelfstandig blijven...

ik ga er zoiezo zijn met de evenementen. Alleen 8 november (hobbybeurs) komt in het geding. Overige wil ik er gewoon zijn. Ben nu weer redelijk te been, alleen met veel pijn...

Hallo Alwin,

Beterschap gewenst !!!

oeps

hallo Alwin
van harte beterschap toe gewenst,
das even schrikken zeg,
ik hoop dat je snel van de pijn af bent,
ik huppel nu aardig in het rond en weet dus wat het is om thuis te zitten,maar van jou is even heel wat gevoeliger,
hoop dat je er in leeuwarden wel bij kan zijn,
je zegt dat het krap wordt maar het is nog bijna 3 weken dus dan moet je wel opgeknapt zijn,
je model uit engeland hoeft toch niet persee af te zijn dan,
neem nou maar je rust,en een beetje internetten,dat lijdt ook af,
nou beterschap,
mvg markioo

cheeta veel beterschap
op het werk had dat ook iemand die was ook een 3 weken thuis
amuzeer je met de scania
groetjes

tsja modelbouwers zijn vaak koppig he ;). dus ik ben lekker nog aan het hobbyen weliswaar rustiger aan maar stil zitten is niks voor mij dan kan je me beter 3 weken in coma houden.. anders lukt het je niet.

hopelijk snel de scania binnen :P. gaan we daar mee verder. de wedico is al aardig richting af. morgen laatste stukje elektronica denk ik. En dan de trailer erachter hangen. Trailer is nog wel wat meer werk.

haaaa de geldwagen is er ook klaar voor.Ik kom op zaterdag!
gr Marcel.
brinks007.jpg

Wordt lekker druk.

Ben nu met de laaste paar kleinen dingen bezig voor de scania.
Maar dan heb ik ook een volledig werkende mechanisch haakarm. met 2 motoren :-)

Wordt lekker druk.

Ben nu met de laaste paar kleinen dingen bezig voor de scania.
Maar dan heb ik ook een volledig werkende mechanisch haakarm. met 2 motoren :-)

Wordt het druk ????

Valt toch wel mee, 45 rijders op zaterdag en 37 rijders op zondag !!

En dan nog alle rijders van de modeltruckers !

Bij elkaar ongeveer 80 a 85 rijders !!

Normaal hebben wij ongeveer 20 rijders, hahahaha !!!

Ik denk dat het heeeeeeeeel druk wordt met bezoekers en ook met de rijders !!!
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat met de frekwenties, zal moelijk worden om dit goed in te delen, maar onze voortzitter is daar wel een kei in hoor !!!

ja dat wordt file daar, maar toch een min puntje voormij,
mijn graafkraan zal niet klaar zijn omdat mijn draaibankje stuk ging gisteren ( intussen aan het herstellen want ik vind geen onderdelen voor hobbymat MD65).
Dan maar met de wiellader of eventueel mijn trucks.
Jammer... of gewoon lekker kletsen met jullie want ik wil jullie toch wel eens bezoeken vooral Piet en niet vergeten natuurlijk mijn geld uit de brinkwagen halen van rottierood hahahha.

Laatst bewerkt:
hallo
rottierood zn brinks truck leeg halen met minies,
net de italian job,maar dan rc op schaal,hahaha
geintje hoor marcel!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvg markioo

He alwin,

Beterschap en jammer dat je dit weekend niet in Zwolle rijd.
Had de wedico wel eens willen zien.
Nou ik kom je ergens anders nog wel eens tegen dan.

Oeps,als ik dit zo lees allemaal,dan mag ik wel wat veiligheidsmaatregelingen treffen.Het alarm gaat er sowieso weer op en ook zal ik een communicatie systeem maar inschakelen.
Of ik zal een begeleidingsvoertuig moeten optrommelen om de Brink's veilig door het RC verkeer te sturen.
Fijn dat jullie allemaal actie willen ondernemen hahahahahaha
tot zaterdag.........................

hallo rottierood
dan zie ik je eindelijk eens,
vorig jaar in zwolle afgesproken,
en dan zeg je van ik kap met rc,
dus was je niet in zwolle,
je komt nu wel hoor,
ik wil niet weer voor schut staan met een bivakmuts op en een uzi
en dan is er geen geldwagen om te overvallen,
mn hobby kost geld........
dus komen met die spaarpot op wielen,hahaha
mvg markioo

hmmmmmmmm, als ik dat allemaal zo lees, vind ik het zeer jammer dat ik komend weekend geen tijd heb om naar zwolle te gaan. Volgend jaar maar vast op de agenda zetten. Moet dit toch maar eens van dichtbij bekijken.

Jongens succes van't weekend

denk dat de geldwagen al aardig leeg is hoor markioo...

@speedierc

uhm ik ben er wel in zwolle hoor. dat bericht is van 3 weken terug.

Back