Moswey 3 schaal 1:3.5

Ik heb inmiddels een veel groter probleem gevonden dan een mooi afgewerkte cockpit :eek::eek:

Een 1:4 piloot!;);)

Die zijn er bijna niet óf niet om aan te zien. Fotor heeft de 'getalenteerde' Jane en MaartenX van hetzelfde bedrijf een gladde amerikaan en dat is het ook wel geloof ik.

Gelukkig duurt het nog heeeel lang voordat ik zo ver ben maar ben benieuwd wat jullie kunnen vinden;)

Laatste beetje off-topic, dit is sinds gisteren de status van mijn project

IMG-20190510-WA0005_zpscangsfvt.jpg

Ik hoop er na het weekend naar te kunnen kijken, dan maak ik er ook een apart draadje voor aan.

Inderdaad een hele uitdaging, en dan bedoel ik niet een internet winkel speurtocht, maar een knutselproject..
Voor ons club project heb ik een eerste poging gedaan een roze poppetje te schilderen. Met een beetje inzet lukt het best zelf. Deze is 1:7 op 2 meter afstand prima..
20181201_153426.jpg

Maar voor de moswey moet ik dan eerst een hoofd boetseren oid.
Kleertjes van de wibra, baby model en aan de achterkant innemen. Lukt misschien ook?

Ja klopt, er vliegen veel geprinte piloten op onze club. Helaas heb ik de scan sessie gemist.
Ik was vorig jaar al begonnen met de basis. Maar eens inelkaar gezet, beetje afgerond en gepast. Erg klein de Moswey cockpit.
20190511_175757.jpg

Nog flink wat geschuurd..
20190511_231804.jpg

Met wat kleding wordt dat wel wat. Hoofd en met name gezicht is een hele uitdaging!

Laatst bewerkt:
Elmo is zeker een leuke piloot, en de rest van zijn familie. Bert en Ernie vliegen bij ons in een dubbeldekker. Grover is ook heel leuk, , maar geen idee of die goed kan vliegen? Elmo was testpiloot van mijn Polecat EF1 pylon racer, maar helaas in de tweede vlucht aileron controle verloren. Nu vliegt hij weer pylon, maar in de SeaFury critical mass.
Screenshot_20190512-093717_Samsung Internet.jpg

Zoek ook nog steeds naar een betaalbare 1:3 piloot voor de Phoebus om Elmo af te lossen.. Genoeg moois te koop maar om nu een paar honderd euro uit te geven aan een pop.. [emoji849]
Dan moet je zelf aan de gang met draad en naald. Hoofd 3d printen. En een weekje noeste arbeid.
Heb je weer wat te doen. Handen en schoenen kun je ook 3d laten printen. Je zou Gerrit kunnen vragen bijvoorbeeld.

Prachtig gedaan Tjarko!

In schaal 1:4 heb je deze pop. Deze heb ik in mijn 1:4 Nimbus 4 zitten (zie hier). Ik vind hem er aardig goed uitzien, zeker voor deze centen.

Het winnende toestel tijdens Ornithos FunFly op Hemelvaartsdag. Een paar impressiebeelden volgen hieronder. Mooi te zien in plaatjes hieronder de weggeklapte prop en de doorschijnende vleugels.

D34_3621 crop.jpg
D34_3788 crop.jpg

Remkleppen uit.

D34_3789 crop.jpg

De piloot met zijn schaal Moswey 3 na een perfect landing.

D34_3645 crop.jpg

Bedankt voor de mooie foto,s Jurgen !
Prachtig beeld in de bocht met beetje rudder
En landing met vol kleppen, dat gebruik ik maar heel even, zakt erg hard, heel goed getimed.

Dit inspireert om de piloot af te maken.....

Bedankt voor de mooie foto,s Jurgen !
Prachtig beeld in de bocht met beetje rudder
En landing met vol kleppen, dat gebruik ik maar heel even, zakt erg hard, heel goed getimed.

Dit inspireert om de piloot af te maken.....

Prachtig, vraag: welke maat prop zit er nu op?

Mijn bouwdoos voor de Moswey is ook gearriveerd, prachtig spul! Eerst nog de Amokka Nurflügel afmaken en wat spulletjes en hout gaan verzamelen.
Waar koop je in Nederland het voordeligst 0,4mm triplex? Je hebt er nogal wat van nodig!

Ik heb een volle plaat bij zembrod besteld, duitsland.. die gaat vrijwel helemaal op . Ook 1.5m lijsten en nog wat spullen.

Back