Bedankt, maar vandaag een vervelend probleem.
De stalen vleugel verbinder 8 mm van de brico en da 10/8 alu vleugelbuizen pasten perfect in elkaar, maar ik was niet zeker dat dit verenstaal was, dus had ik ondertussen 8 mm verenstaal gehaald voor de verbinder.
Nadat ik deze op lengte had gemaakt en paste bleek dit iets dikker paar 100 ste mm ???
Resultaat staal komt muurvast te zitten in de vleugelbuis en bij mijn poging om met een draaiende beweging te lossen komt de alu vleugelbuis mee uit de vleugel..
Alu met geweld van het staal moeten verwijderen, staal OK maar alu buis onbruikbaar, dus nieuwe vleugelbuis gelijmd.
Staal van brico schuif zonder probleem in de vleugelbuis , maar wat met verenstaal ??
Idee ! polijst pasta op het staal van brico , in de boormachine en draaien maar , passen en herhalen tot verenstaal in de vleugelbuis past

Dus nu staat alles klaar en getest en is het wachten op beter weer.
Om het CG op zijn plaats te krijgen heb ik 160 gr extra lood in de neus moeten stoppen, volgende keer een lipo van 4000 mA bestellen ipv 3300
De esc levert met de prop 13/8 450 W, als dit te weinig is heb ik nog een prop 14/8