Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je t dan over jezelf, of de parkmaster?![]()
Hallo,
klopt, ik heb laatst gewoon een kapotte towerpro met een HXT gecombineerd, alleen de goede tandwielen van de towerpro omgezet en alles perfectDie indruk had ik ook een tijdje; ik kocht altijd die 5 grams towerpro servo's voor indoor, en heb nu bij HC de HXT500 gekocht, ik zie en merk geen verschil, behalve de prijs; 3.50 dollar ipv 8 euro....
Grt.
Hallo,
Bent u tevreden over de kwaliteit van deze propellors ?
Ik twijfel namelijk tussen zo'n prop (wel andere maat) en de slow fly's van TGY...
De TGY's zijn nu niet op voorraad, en die soort als de uwe wel, ze zijn ook stuk lichter in verzending ...
niels
pas maar op konyn, Niet te lang volgas vliegen met die prop. Ik heb die motor ook gehad met een 11*5 APC prop. Toen 5 seconden volgas... En toen was de motor ineens foetsie. Dus pas maar op met die power
![]()
Jah die batterijen van de accu moet ik eens vervangen
Ik weet niet wat je juist bedoelt met het juist programma.
Maar ik laad deze op aan de accu van de auto, ik zet de acculader op 950Mah en laat hem zijn gang gaan. Dan brand het groene lampje bij POWER en het rode lampje van LIPO knippert. Het groene lampje voor CHARGE gaat niet branden. Na een half uur gaat ook het groene lampje voor CHARGE END branden maar het rode lampje knippert nog altijd.
Acculader = Shamrock-Maastricht.nl
Bedankt voor de snelle reactie,
Frank
Hallo Frank, ofwel was de lader niet goed ingesteld en heeft ie niet geladen ofwel is je lipo reeds stuk.....
Zoals je waarschijnlijk al weet, moet je de plus en min van de accu aansluiten en ook de BALANCER-stekker. En daarna druk je op de knop "start/stop" en hou die in tot het ding begint te laden.
De lader heeft "programma's" voor de verschillende accu-types. Dus LET ER GOED OP dat je het juiste programma selecteert (op knop "batt type" drukken tot het lampje brandt bij het type accu dat je wil laden) want anders kon dat wel eens hele nare gevolgen hebben.....
Let ook op dat je de lipo niet te ver leegvliegt want dan is ze onherroepelijk stuk. Lees liefst ook de FAQ's over Lipo's eens door want dit type accu heeft een speciale behandeling nodig...![]()