ook een protos
Ik had een plastic versie van protos 500 al lang hier, maar ik had steeds geen tijd om te bouwen.
Nou gistereen avond eindelijk begonnen. (nog geen servos binnen, maar ik kon niet meer wachten, ik zie het nog wel.).
Ik heb echt veel helis gehad;
4/5 verschillende walkeras, honey bee king v2, copterx, gaui200, trex250, trex600esp, HDX500, SJM180 en nog een rij aan verschillende 450 helis. Er is nooit een heli geweest die ik zo snel en zo goed kon bouwen! Bij alle helies moest ik altijd veel dingen gaan aanpassen. Mijn 600ESP is nu alles behalve een align heli, 10s, scorpion, Vbar, derde bearingblock, 25 verstevigingen, zelf gemaakte lipohouder en alles naar mijn eigen smaak omdat de elektronica weer niet goed past en meestal was ik altijd een week bezig met vinden van een perfecte plek. Ik weet dat veel mensen gewoon een esc ergens aan de zijkant met een tyraps vastzetten, maar ik moet altijd een perfecte plek hebben voor mijn elektronica, kit bouwen is 2 dagen.... elektronica plaatsen is 2 weken bij mij
Alles past 100%... overall aangedacht. 0.0 spelling op de staart. Dit is voor mij echt ongekend. zo weinig onderdelen en ze passen zo goed op elkaar. Er is echt geen play in de staartgedeelte, Beetje creepy eigenlijk

en nee het is echt geen binding en alles is zo soepel. Ik ben altijd een lief hebber van bling geweest en dacht: plastic bah.... ja plastic is bah als je over hk450 heb of de align 450S heb. Dit is echt kwaliteit

Het lijk wel op een tell-sell shopping reklame, maar ik ben nu zo blij

dat had ik nooit met een andere heli. Eerst zit je op te wachten... postbode is er... je bent helemaal blij.... je gaat bouwen.... veel ellendes en irritatie.... je bent minder blij..... zelf veel aanpassen enz... ben je weer blij
Er zit zelfs een derde bearingblock eronder... en wat doet align op zijn 600ESP.... die haalt er een eruit! stelletje mafkezen daar. Wil je bezuinigen? doe dat op de canopy ofoz... haal een set blad uit de kit, niet een derde bearing block eruihalen en 1.6mm frame erin zetten op een 600 size heli.
Ik ben helemaal gek op mijn 600, maar omdat ik hem zelf zo ver heb gekregen, niet omdat align zo geweldige heli ontworpen heb.
Heb ik al gezegd dat er 0.0 play in mijn staart gedeelte zit, lol