MSH Prôtos 500

ik gebruik ook de hitecs op de swash en gebruik nu de Align esc met BEC. Geen enkel probleem gehad , denk dat ik de MSH ESC voor reserve hou of ga verkopen die met de CF kit komt , de Align ESC bevalt me prima en vlieg niet met governor.

Alleen nog ff wachten tot Corrado mijn kit een keer opstuurt :confused::confused::confused:

14 april besteld en nog steeds niet bij mijn dealer :2gunfire:hij stuurt wel alle parts maar geen helie mee .....

Alleen nog ff wachten tot Corrado mijn kit een keer opstuurt :confused::confused::confused:

14 april besteld en nog steeds niet bij mijn dealer :2gunfire:hij stuurt wel alle parts maar geen helie mee .....

Zijn het de parts niet, dan is het wel de KIT :bad-words: (gelukkig is het nog steeds zomer hahah)

Idd. hier ook tevreden met de ESC van Align, en de 5245MG´s ;)

Mooi gevlogen Goof...

@ De Goof
Heb het filmpje gezien,, gelukkig weinig schade ;)

Wat de MSH ESC betreft,
hoe zit het met de Hitec servo's?
Ik heb HS5245MG servo's op de swash,
trekken die niet teveel mAh's ?

Update bag is trouwens besteld bij RC-Central.
Woensdag kan ik mijn protos weer opbouwen :)

LOL.. ik denk morgen al.. :) als de TNT een beetje meewerkt. :)

Hmmm CF protos met laatste nieuwe tailbox versie
[URL="
- Protos Explode[/URL]

Tailbox bevat wat schade, maar ziet er nog OK uit:

attachment.php

Hele verhaal hier http://www.helifreak.com/showthread.php?t=145189

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren begonnen met de bouw van de CF kit , past prima allemaal zoals we gewend zijn van MSH. Vandaag kit afmaken en dit weekend de maiden
Ik heb nog een nieuwe ESC liggen uit de kit van MSH die ik niet ga gebruiken , iemand interesse ??

Ik heb de Align 60A er in zitten en die bevalt me prima dus heb ik de MSH nieuw in het zakje aan een mede vlieger verkocht.Als ik wil upgraden komt er een Kontronik in.

Bij mij gaat de MSh regelaar eraf.....

Bijdeze meld de piloot zich die gister erg tekeer ging zo erg kennelijk dat gister de bec een beetje over zijn nek gegaan. Kwam hard aanvliegen en kreeg toen een overcurrent op de bec met gevolg alle power en headspeed weg wat in een hoge stallturn kwam( meter of 20-25) en toen hard richting aarde kwam. Gelukkig in hoog gras dus alleen een kromme flybar en 1 tandje van de align servo gestript en 2 kleine scheurtjes in het plastic frame. Ga toch eens kijken voor een losse bec.

Wel gelukkig nog een pluspuntje het nieuwe kapje van Msh is super,vooral op de plastic versie ! ;)

Ik ben nu al 2 MSH ESC's verder en 1 motor en dat vind ik voldoende, heb de protos verkocht en vlieg weer fijn met de T-REX 500

wat gebeurt er met de esc's dan ? ik heb al zon 100 vluchten erop zitten en ben nog erg tevreden over de heli , geen dingen kapot gehad , op 1 one way na , die kapot in de doos zat.

Back