Zo als we dan toch een centraal topic hebben, laat ik dan maar meteen mijn buggy zien.
*ja, het luchtfilter word ook vervangen voordat ik weer ga rijden
Ik heb deze foto's nu net even snel gemaakt en ben sinds de laatste keer rijden in Oss niet meer toegekomen aan schoonmaken.
Er zit momenteel een Sirio EVO 2 op die ik opnieuw aan het inlopen ben. Heeft nog flinke klemming dus zal nog wel even duren. Voorheen reed ik met een Alpha F850 maar deze is helaas door een defecte plug heen gegaan. Verder zitten er 2 Savöx servo's op (20kg op stuur, 10kg op gas/rem). Dit word gevoed door een 1450mAh LiFe pakje van Hyperion (5C laden, ideaal). Omdat een LiFe pakje volgeladen rond de 7V zit gebruik ik een voltage limiter van Orion (10A continu, heb er een gehad met 3A continu maar die viel in de bochten gewoon uit omdat de limiter overbelast werd).
Op dit moment zijn de diffs gevuld met 5K - 7K - 7K en dat beviel me prima op kunstgras. Afgelopen keer heb ik 5-7-3 geprobeerd maar daarbij bleef de achterkant maar uitbreken. Shocks zijn gevuld met 550 voor en 500 achter.
De body is onderhand aan vervanging toe, dat ga ik deze winter doen.
p.s. misschien ook wel leuk, een filmpje van mij een aantal weken terug. Hierbij reed ik nog met de Alpha motor, liep vlotjes. Was in combinatie met APlus 0801 uitlaat.