oeh dan in de toekomst nog een nieuw vet motortje erop
Had de zondag de Ninja wat minder rijk gezet op aanraden van Paul...
Damn dan trekt hij nog eens door haha...
Ging ontzettend hard de zondag!!!
Yep, dan komt de ware aard van het beestje naar boven

Ik zelf heb gisteren een testsessie gereden op het aangepaste circuit in Purmerend.
Aangezien de auto voorzien was van het nieuwe lange chassis en de nieuwe veren, wou ik flink wat rondjes draaien.
Dat is gelukt met 249 rondjes (46.3 echte km's), snelste ronde was een 27.334 maar toen reed een zekere mr Eichhorn met mijn auto.
Ik zelf had als snelste een paar 28 seconden rondjes, wat vergeleken met de andere snelle jongens met een Mugen standaard chassis zoals Jeffery en Jordy ongeveer dezelfde snelste tijd betekend.
Het kan nog beter setup vooral de shocks moeten nog iets aangepast worden en nog even wat spelen met de diffolie, shocks en diffs waren nu wat te dun.
Ik heb ook Jeffery een tankje laten rijden met de auto en ook hij vond hem wel lekker rijden.
Ik heb eigenlijk de hele dag op afgesleten Aka crossbrace soft banden gereden (heb ik er nieuw opgezet in Utrecht 2 weken geleden daar ook 2 liter mee weggereden), 2 tankjes gereden met de shumacher mini pin maar, is toch niet echt mijn band auto word er lekker direct door maar ik kan hem dan niet meer pushen wat nu eenmaal mijn rijstijl is.
Nu alleen nog even de 2 nieuwe wasbordjes constanter leren nemen, dat was gisteren niet echt het geval.
Kortom, het nieuwe chassis doet het ook op een baantje als Purmerend goed.
Is het nodig dan zeg ik nee niet perse, met het standaard chassis doet de auto het ook prima (zoals de afgelopen 2,5 jaar al bewezen is).
Zie het dus gewoon als een optie of als je een EU kit aanschaft dat je niet perse een kort chassis nodig hebt op kleine baantjes.