Multicopter Café

Ach gossie, ze zijn kleiner geworden.:D

65440.jpg

Je blijft bezig bij HK.
Om de paar maanden krijg je weer andere connectoren.
Blijf bezig om de charging harnas uit te breiden.

Maar wel mooi tussen maatje. 2mm goud contact was te klein voor hoge stromen 4mm te groot. Deans schafte ze af.
Xt-60 zitten soms wel erg strak. Al gaat het de laatste tijd beter.

Ik ben overgestapt naar Deans en mini Deans, die tenminste aan- en af- te sluiten zijn.
Bij al die andere maak ik alleen maar mijn spullen kapot als ze eens een keer wensen los te komen!

Pietsje wd40 erop. klaar.

Echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel weinig! Een drup is al genoeg.
Volgens mij wil het ook nog wel eens helpen om een klein gaatje in de connector te boren. Zuigt ie niet zo vast.
merk scheelt ook nog. Laatste turnigys gaan wat makkelijker los.

En bij lostrekken je polsen op elkaar zetten. Schiet je niet uit.

Ik vlieg al een tijdje met een 3D geprinte houder voor mijn gopro met een servo die ik op en neer kan tilten. Echter is deze niet gestabiliseerd zoals een echte gimbal en heeft ook maar 1 richting (op en neer). Op zich ben ik daar meer als tevreden mee voor mijn huidig gebruik. Echter zou het wel leuk zijn dat wanneer ik rechtdoor vlieg de gimbal automatisch omhoog gaat kijken zodat ik niet manueel de camera moet bijsturen. Wat moet ik kopen als ik deze gimbal automatisch wil laten stabiliseren? En kan dit goedkoop? Aangezien ik niet zwaar wil investeren in een sturing voor een gimbal die ik zo goedkoop heb kunnen maken :-)

Edit: Ik heb trouwens een Wookong-M in m'n F550 zitten, zou het mogelijk zijn om die servo op de F1,F2 poorten aan te sluiten? Of kan dit enkel met de zenmuse gimbals en dergelijke (brushless)

Ik vlieg al een tijdje met een 3D geprinte houder voor mijn gopro met een servo die ik op en neer kan tilten. Echter is deze niet gestabiliseerd zoals een echte gimbal en heeft ook maar 1 richting (op en neer). Op zich ben ik daar meer als tevreden mee voor mijn huidig gebruik. Echter zou het wel leuk zijn dat wanneer ik rechtdoor vlieg de gimbal automatisch omhoog gaat kijken zodat ik niet manueel de camera moet bijsturen. Wat moet ik kopen als ik deze gimbal automatisch wil laten stabiliseren? En kan dit goedkoop? Aangezien ik niet zwaar wil investeren in een sturing voor een gimbal die ik zo goedkoop heb kunnen maken :-)

Edit: Ik heb trouwens een Wookong-M in m'n F550 zitten, zou het mogelijk zijn om die servo op de F1,F2 poorten aan te sluiten? Of kan dit enkel met de zenmuse gimbals en dergelijke (brushless)

Servo erop, op F en hij gaat automatisch. Gevoeligheid/snelheid is instelbaar. Ook zo gedaan op mijn reserve copter.

Alternatief is de camera/houder balanceren op neutraal, en kogelscharnier erop.
Johan uit Oss doet dat ook zo.

Yesyes!!! Hij is terug :D
9c92d1d7f5cd2716c449bc81f9f4d388.jpg

Nu hopen op beetje mooi weer dit weekend!

En nu eerst werken pff :(

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..

Back