Multicopter Café

Gezocht iemand die 7 dingetjes wil printen voor mij
Stuur aub een pm als je dat wil doen voor een schappelijk prijsje

Sorry, ik formuleerde het niet helemaal goed...

Ik heb tussen de naza en de bovenste frame plaat nog ruimte. Als ik hem tegen de frameplaat ty wrap, en hij een paar milimeter van de naza zit. Kan dat kwaad? (Ivm met magnetisch veld oid...)

Nog 4 dagen dan kan ik weer vliege!!! Of 94:30 uur!! Of 5856 minuten!! Of.. 339480 secondes!! :D

..::Flip it, Roll it, Abuse it, Crash it!::..

Sorry, ik formuleerde het niet helemaal goed...

Ik heb tussen de naza en de bovenste frame plaat nog ruimte. Als ik hem tegen de frameplaat ty wrap, en hij een paar milimeter van de naza zit. Kan dat kwaad? (Ivm met magnetisch veld oid...)
Nee dat wil wel...
Magnetisch veld is probleem in d ebuurt van je compas (dus in / bij gps bij niet phantom's)

Oke, dan ga ik daar morgen eens goed naar kijken.
Dan ziet het er meteen minder rommelig uit.

Ik ben trouwens ook aan het denken om de plus en min kabels van de regelaren helemaal weg te halen om het wat mooier uit te laten zien. Ik heb nu alleen bij alle 4 de esc de plus uit het servo stekkertje gepeuterd en toen bij ieder een krimpkousje erom gedaan.

Ik twijfel wat voor een LiPo's ik het best kan kiezen voor m'n mini-h. De mini heeft Cobra 2204-1960kv motoren en KiSS 18A ESCs. Ik wil op 4s vliegen. Proefondervindelijk weet ik inmiddels dat 1600mah 4s 25c net te weinig vermogen levert (verkeerd besteld, dacht dat ik 35c had gekozen). Ik haal er overigens wel 9 minuten mee, maar de batterij is wel warm tot heet na het vliegen.

Ik zou het liefst voor Turnigy nano-tech 1300mAh 4S 45~90C gaan, maar die is niet leverbaar in HK EU warehouse.

Ik twijfel nu of ik voor ZIPPY Compact 1300mAh 4S 35C moet gaan, of voor Turnigy nano-tech 1000mAh 4S 45~90C. Die laatste geeft minder vliegtijd vermoed ik, maar zakt waarschijnlijk veel later in, qua vermogen. Die 1000mah is 24 gram lichter, maar op +/- 600 gram (met 2,5kg thrust in totaal) zal dat weinig uitmaken denk ik.

Ik ben dus benieuwd wat anderen met een vergelijkbare setup kiezen en waarom?

Heb hier 3s1300 30C rhinos.
Goed overwogen.
Zeker voor de prijs.
Ik dacht ook in 4s

Dus check die optie nog even.
Doe ik. In heb redelijk gezocht naar 1300mah alternatieven voor HK, maar weinig gevonden (4s dan). Nog even doorzoeken dus, thanks voor de tip.

Even een vraagje en ik wil niet de rest van het forum vervuilen met deze (domme) vraag.
Ik kom er ook niet uit ook niet na goed googlen.

Bij welke webshop kan ik goed (en goedkope) SF proppelors aanschaffen zonder dat de verzendkosten meer dan 5 euro bedraagt?

Alvast bedankt

JAAAA [emoji4] [emoji4] [emoji4] [emoji4]

Ik heb de cutoff op 14.20 volt gezet, en toen kon ik 13 minuten en 40 seconden vliegen. [emoji4] [emoji4]

Ik heb hem net gemeten en er zit nog 14.02 volt in. 3.5 volt per cel dus. Dat is voldoende toch?

Van 6 minuut 20 naar 13 minuut 40 is echt een groot verschil.

Back