Tijd voor een speciale Multicopter Mod dus.
:rolling::rolling::rolling::rolling:
HAHAHAH de was er al een hele poos....(niet dat daar iedereen blij mee was! 
)Maar die is afgeserveerd.. Iets met kiezen tussen bouwverslagen of mod zijn....
[mod]lees je eigen post nog eens door en
wat verwacht je dat de mods de gehele dag alle topics lezen of ze goed staan ?onbegonnen werk.
de opzet is prima zo het grote merendeel is er erg blij mee.[/mod]
Dat deed ik wel toen ik mod was. Je hebt hart voor je hoekje of niet.....
Simpel, ik had er de tijd voor en heb je de tijd niet, dan is het of een andere zoeken die wel tijd heeft of tijd maakt. Of meerdere op die hoek zetten... Zodat het alsnog werkt.
Mod zijn is een hondebaan, dat weet iedereen, er word wel degelijk iets van je verwacht. Kan je dat niet of wil je dat niet, dan word het een tijd om na te denken, hoe dat op te lossen is...
Daar is binnen de huidige systeem best wel plek voor verbetering. Ook zaken als communicatie, dan wel een stukje actief handelen. Het zal allemaal zijn reden hebben, maar waar een wil is, is een weg is mij altijd geleerd... Heb dat ook tijdens mijn mod tijd veel gezegd, en zeg het nu nog maar eens... Heb altijd mijn hulp aangeboden, waar dat kon..
Ik concludeer dat de opzet niet goed is.
Juist omdat de mods geen tijd hebben om het allemaal in goed banen te lijden is het nu gewoon heel rommelig
precies het werkt dus niet
Ik heb toen aangeboden te helpen met ordenen. Maar daar werd niet op gereageerd.
Ps waarom moet dit in godsnaam tussen de mod tags??
Slaat echt nergens op.
Herkenbaar ik heb me hulp ook meermaals aangeboden voor de te koop topics... Nooit wat op weer gehoord. Zowel IN als NA mijn mod tijd, heb ik dit aangeboden.. Prima dat men mijn hulp niet wil/ nodig heeft, maar ga niet zeggen dat er de resources niet voor zijn. Er zijn GENOEG die dit forum een hart toedragen en iets willen investeren... Op welke manier dan ook!.
Btw over die mod tags... Gerard doet wel vaker wat raars.. zie bv:
[post15]
Heb ik nog een kwalijk bericht aan gewaagd... Zal wel even niet helemaal lekker in zijn vel zitten denk ik...Kan gebeuren... Mods zijn ook maar gebruikers met modrechten,toch ??
Komt allemaal wel weer goed. Rustig ademhalen... En vergeet niet dat een forum gemaakt en gekraakt word door de leden.
Zelf heb ik in mijn mod tijd ook een heel "groot baja topic" verwijdert, ook niet een van mijn "slimste acties ooit" Denk dat iedereen wel eens iets doet wat achteraf niet slim is... Das vast menselijk! Iig overkomt mij ook nog wel eens.... Ik heb ook veel kritiek gehad, zeker als mod. Want je kan het als mod NOOIT goed doen...
Soms terecht soms niet terecht, maar in ALLES: , Aldoende leert men Daar was ik geen uitzondering in.. Dat zal voor iedereen gelden. Mods, Beheerder, maar ook ZEKER de users!
Ontopic:
Als we als users zelf ook wat doen, komt de rest wel mee....En soms dien je soms wat kritisch te denken en dit op te schrijven... Brengt soms een leuke discussie te weeg, en wie weet wat veranderingen...
Maar goed mocht je het niets vinden, je hebt je vrijwillig geregistreerd, dus je kan je zo ook afmelden

Je bent nog altijd te gast op iemand anders zijn forum / huiskamer.... Daar gelden soms regels waar je je niet in kan vinden... Tsja dat houd je altijd.
Ik ben doorgegaan, waar ik plezier mee beleefde.. de bouwverslagen, zo ben ik nog wat nuttig bezig... En altijd maar zeuren is ook niet je van het, daarmee verlies je de reden waardoor je je ooit hebt aangemeld.
PLEZIER IN DE HOBBY beleven..