Multicopters subfora's of toch niet?

Wat voor verandering vind je een noodzaak?

• Total voters
    43
  • Poll closed .
[mod]lees je eigen post nog eens door en concludeer dan waar het aan ligt.

de forum opzet of de gebruikers ?

de opzet is goed als de gebruikers in de juiste plaats posten,doen ze dat niet rapporteer het dan dan worden ze verzet.

wat verwacht je dat de mods de gehele dag alle topics lezen of ze goed staan ?

onbegonnen werk.

de opzet is prima zo het grote merendeel is er erg blij mee.[/mod]

[mod]lees je eigen post nog eens door en concludeer dan waar het aan ligt.

de forum opzet of de gebruikers ?

de opzet is goed als de gebruikers in de juiste plaats posten,doen ze dat niet rapporteer het dan dan worden ze verzet.

wat verwacht je dat de mods de gehele dag alle topics lezen of ze goed staan ?

onbegonnen werk.

Ik concludeer dat de opzet niet goed is.

Juist omdat de mods geen tijd hebben om het allemaal in goed banen te lijden is het nu gewoon heel rommelig

onbegonnen werk.
precies het werkt dus niet
Ik heb toen aangeboden te helpen met ordenen. Maar daar werd niet op gereageerd.

Ps waarom moet dit in godsnaam tussen de mod tags??
Slaat echt nergens op.

Juist omdat de mods geen tijd hebben om het allemaal in goed banen te lijden is het nu gewoon heel rommelig

Kun je wat specifieker zijn met wat er nu niet goed is en welke topics je hierin storen? Ben gewoon benieuwd. Ben namelijk door de forum gegaan en kan eigenlijk wel zeggen dat alles keurig op zijn plek is behalve dat er hier en daar wat cafe topics zijn wat wel moet kunnen.
Je kan nooit perfecte ordening verwachten. Sommige topics kunnen uiteraard meerdere onderweren snijden.

Kun je wat specifieker zijn met wat er nu niet goed is en welke topics je hierin storen? Ben gewoon benieuwd. Ben namelijk door de forum gegaan en kan eigenlijk wel zeggen dat alles keurig op zijn plek is behalve dat er hier en daar wat cafe topics zijn wat wel moet kunnen.
Je kan nooit perfecte ordening verwachten. Sommige topics kunnen uiteraard meerdere onderweren snijden.

Ja dat kan.
Doe ik wel ff als ik achter de pc zit.
Op mijn mobiel is dat lastig knippen en plakken.

Ik vind het wel fijn. Het scheelt me best wat zoekfunctie werk nu. Perfect word het nooit maar dat was het ook niet voor de subfora's.

Mijn zege heb je mods!

Tijd voor een speciale Multicopter Mod dus.

:rolling::rolling::rolling::rolling:
HAHAHAH de was er al een hele poos....(niet dat daar iedereen blij mee was! :p;))Maar die is afgeserveerd.. Iets met kiezen tussen bouwverslagen of mod zijn.... ;)

[mod]lees je eigen post nog eens door en

wat verwacht je dat de mods de gehele dag alle topics lezen of ze goed staan ?onbegonnen werk.

Dat deed ik wel toen ik mod was. Je hebt hart voor je hoekje of niet.....
Simpel, ik had er de tijd voor en heb je de tijd niet, dan is het of een andere zoeken die wel tijd heeft of tijd maakt. Of meerdere op die hoek zetten... Zodat het alsnog werkt.
Mod zijn is een hondebaan, dat weet iedereen, er word wel degelijk iets van je verwacht. Kan je dat niet of wil je dat niet, dan word het een tijd om na te denken, hoe dat op te lossen is...
Daar is binnen de huidige systeem best wel plek voor verbetering. Ook zaken als communicatie, dan wel een stukje actief handelen. Het zal allemaal zijn reden hebben, maar waar een wil is, is een weg is mij altijd geleerd... Heb dat ook tijdens mijn mod tijd veel gezegd, en zeg het nu nog maar eens... Heb altijd mijn hulp aangeboden, waar dat kon..

precies het werkt dus niet
Ik heb toen aangeboden te helpen met ordenen. Maar daar werd niet op gereageerd.

Ps waarom moet dit in godsnaam tussen de mod tags??
Slaat echt nergens op.

Herkenbaar ik heb me hulp ook meermaals aangeboden voor de te koop topics... Nooit wat op weer gehoord. Zowel IN als NA mijn mod tijd, heb ik dit aangeboden.. Prima dat men mijn hulp niet wil/ nodig heeft, maar ga niet zeggen dat er de resources niet voor zijn. Er zijn GENOEG die dit forum een hart toedragen en iets willen investeren... Op welke manier dan ook!.

Btw over die mod tags... Gerard doet wel vaker wat raars.. zie bv:
[post15]

Heb ik nog een kwalijk bericht aan gewaagd... Zal wel even niet helemaal lekker in zijn vel zitten denk ik...Kan gebeuren... Mods zijn ook maar gebruikers met modrechten,toch ??

Komt allemaal wel weer goed. Rustig ademhalen... En vergeet niet dat een forum gemaakt en gekraakt word door de leden.

Zelf heb ik in mijn mod tijd ook een heel "groot baja topic" verwijdert, ook niet een van mijn "slimste acties ooit" Denk dat iedereen wel eens iets doet wat achteraf niet slim is... Das vast menselijk! Iig overkomt mij ook nog wel eens.... Ik heb ook veel kritiek gehad, zeker als mod. Want je kan het als mod NOOIT goed doen...

Soms terecht soms niet terecht, maar in ALLES: , Aldoende leert men Daar was ik geen uitzondering in.. Dat zal voor iedereen gelden. Mods, Beheerder, maar ook ZEKER de users!

Ontopic:
Als we als users zelf ook wat doen, komt de rest wel mee....En soms dien je soms wat kritisch te denken en dit op te schrijven... Brengt soms een leuke discussie te weeg, en wie weet wat veranderingen...

Maar goed mocht je het niets vinden, je hebt je vrijwillig geregistreerd, dus je kan je zo ook afmelden ;) Je bent nog altijd te gast op iemand anders zijn forum / huiskamer.... Daar gelden soms regels waar je je niet in kan vinden... Tsja dat houd je altijd.
Ik ben doorgegaan, waar ik plezier mee beleefde.. de bouwverslagen, zo ben ik nog wat nuttig bezig... En altijd maar zeuren is ook niet je van het, daarmee verlies je de reden waardoor je je ooit hebt aangemeld. PLEZIER IN DE HOBBY beleven.. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Pff Emil, ik word zo moe van je...nu bedoel je weer dat je een betere mod als Gerard bent geweest en hij zijn werk als mod niet goed doet?
Waarom? Omdat hij duidelijk zijn mening zegt?
Heb al gemerkt dat je graag mensen uitlacht en kritiek geeft op een sluwe en laffe manier.
Weet niet wat je in je jeugd hebt meegemaakt maar blijkbaar heb je er iets aan overgehouden.

Wat de subforas betreft is het iets minder makkelijk vind ik persoonlijk maar kan ermee leven.

Laatst bewerkt:
idd emil dit komt een beetje triest over jongen.

kom op jongen je weet dat dit alleen discussie uitlokken is waar ik toch niet op inga.
of moet ik al jouw "niet lekker in je vel acties" effe oprakelen ?

nee toch he.

laten we allemaal volwassen gedrag tonen hier aub.

@taz, modtags ? ja ik ben mod en spreek daar als mid mijn mening uit. daarom hebben we die....

:rolling::rolling::rolling::rolling:
Hele hoop onzin ff weggelaten want is hopeloos.....

Allee Schlemiel kop op hoor.
Is makkelijk om achteraf op iemand anders zijn kop te schijten eh.
Zelf heb jij in uwen "god" tijd ook veel domme uitspraken en dingen gedaan hoor.
Om dan nu op iemand anders zen kop te zitten is zeer zwak.
Zou zeggen kijk eerst naar je eigen fouten en ga dan pas ziften op een ander.
Want met je onderschrift laat je duidelijk zien dat je lulletje niet zo groot is en dat je het daarmee wil compenseren. (Heb je soms zo hard die erkenning nodig , voel je je anders een klein sulletje die anders niemand te vriend kan krijgen)
Jij mag (moet) dannymetal eigenlijk zeer dankbaar zijn dat die bij jou terechtgekomen is want zonder hem was je nog altijd onbekend en onbemind al zegt dat onderding iets anders.

@taz, modtags ? ja ik ben mod en spreek daar als mid mijn mening uit. daarom hebben we die....

Misschien moet je dan toch maar eens kijken hoe jou collega mods daarmee omgaan.
Volgens mij snap jij het spelletje niet helemaal.

Pff Emil, ik word zo moe van je...nu bedoel je weer dat je een betere mod als Gerard bent geweest en hij zijn werk als mod niet goed doet?
Waarom? Omdat hij duidelijk zijn mening zegt?
Heb al gemerkt dat je graag mensen uitlacht en kritiek geeft op een sluwe en laffe manier.
Weet niet wat je in je jeugd hebt meegemaakt maar blijkbaar heb je er iets aan overgehouden.

Ik heb Emil anders nog nooit als mod en als lid een racistische opmerking zien maken :rolleyes:
Dus wat dat betreft snap ik Emil zijn punt wel een beetje

Misschien moet je dan toch maar eens kijken hoe jou collega mods daarmee omgaan.
Volgens mij snap jij het spelletje niet helemaal.

Snap de storende factor hier niet van. De vraag was toch gericht aan de MODS en gerard neemt gewoon zijn verantwoordlijkheid en geeft een antwoord daarop namens de moderators.
Kritiek was juist het feit dat mods hier weinig in deze hoek zouden doen, terwijl gerard juist wel hier in multicopter hoek de laatste tijd wat toewijding laat zien. Tot een tijd geleden waren er weinig mods hier bezig.

Ik heb Emil anders nog nooit als mod en als lid een racistische opmerking zien maken :rolleyes:
Dus wat dat betreft snap ik Emil zijn punt wel een beetje
Vind het eigenlijk allemaal niet kunnen van wat ik hier lees over hoe iemand anders als mod was jaren geleden en dat continu naar boven haalt. Een mod zijn is een zwaardere taak dan het lijkt, want het gaat gepaard met veel kritiek en wat ik heb begrepen is emil zelf daarmee gestopt. Dan heb je vind ik geen recht om achteraf commentaar op anderen te hebben die het wel kunnen volhouden.

Emielke deed dat vroeger soms ook zo hoor en toen hoorde ik je nie zeiken ?
Die deed zijn eigen mening ook en dan zijn "mod mening" tussen mod tags.
Dus zie niet in waarom GoD mielke dat wel mag en de geraaaar niet.

Emielke deed dat vroeger soms ook zo hoor en toen hoorde ik je nie zeiken ?
Die deed zijn eigen mening ook en dan zijn "mod mening" tussen mod tags.
Dus zie niet in waarom GoD mielke dat wel mag en de geraaaar niet.

Dat klopt dat je mij toen niet gehoort heb want ik heb Emil maar heel even als mod meegemaakt ;)

Maar ook van Emil had ik het niet geaccepteerd of van wie dan ook.

Back