Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
......
Er is hopelijk toch wel bekend, dat dit soort constructies formeel niet mogen? Het is maar, dat je het weet.
Yep, exact dezelfde opstelling als voor elke andere Multiplex sinds zowat 1990 of zelfs vroeger.Kan dit ook zo met de cockpit SX???
Hoi Bronsky,Ik ben nog op zoek naar een veilige schakelaar voor deze toepassing. Ik wel eens ergens een twee standen tuimelschakelaar gezien waarbij je het 'hefboompje' eerst op moest tillen voor dat je hem over kon halen.
Misschien weet iemand waar zoiets te koop is. En dan een dubbele uitvoering (2 - polig).
Dat hoeft ook niet want het is NIET illegaal. Die modules hebben een CE certificering dus die mag je gebruiken. Het enige is dat wanneer je dat doet die certificering ALLEEN geldt voor het zender module en niet voor het geheel. Ook de certificering van de zender geldt dan niet want die is afgegeven voor de 35MHz zender. Het lijkt mij sterk dat b.v. Futaba haar apparatuur ook zal laten certificeren met een Assan module erin.......Over de legaliteit kan ik niet meespreken (trek ik mij ook niets van aan).....