Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De sleuf waar de servostangen en -geleiders in gemonteerd zitten, zitten voor het hoogteroer helemaal recht van servo tot staart. Dus die lijn zou recht moeten zijn. Als dat niet het geval is dan kun je dit eenvoudig wegtrimmen met het hoogteroer (eventueel met de stelbus op de servostang als je weet wat het verschil moet zijn). Anders de staart een stukje achter de lijmverbinding warm maken met stoom en voorzichtig "bijbuigen". Eventuele "bubbeltjes" die dan ontstaan kun je met de bolle kant van een lepel weer glad strijken/duwen.Mijn EZ is ooit gecrashed waarbij de romp net achter de prop was gehalveerd.
De rompdelen zijn weer met CA en Activator aan elkaar gelijmd, maar ik heb het idee dat de achterste deel iets te ver omlaag 'hangt' waardoor de EZ, ondanks dat het zwaarte punt goed is, toch steeds naar beneden wil. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen controleren. Als ik een referentie heb wil ik de romp opnieuw proberen te plakken.
Danny.
Meen je dat of maak je een geintje?ja maar je moet toch een kijken, als je vol gas geeft klapt je prop bijna dubbel!![]()
Hahaha, okay. Het effect van de opgekromde propellor komt van goedkope CCD-chips in simpele camera's (o.a. een kwaaltje van mobiele telefoons en bijv. de FlyCam One). Die maken geen geheel plaatje maar worden beeldlijntje voor beeldlijntje uitgelezen. Gevolg is dat de propellor al weer verder is met draaien als het volgende lijntje ingelezen wordt en tegen de tijd dat het hele beeld ingelezen is, is de propellor al een flink eind verder. Hierdoor krijg je kromme propellor en horizontale lijnen. :teacher:was inderdaad een grapje![]()
De sleuf waar de servostangen en -geleiders in gemonteerd zitten, zitten voor het hoogteroer helemaal recht van servo tot staart. Dus die lijn zou recht moeten zijn. Als dat niet het geval is dan kun je dit eenvoudig wegtrimmen met het hoogteroer (eventueel met de stelbus op de servostang als je weet wat het verschil moet zijn). Anders de staart een stukje achter de lijmverbinding warm maken met stoom en voorzichtig "bijbuigen". Eventuele "bubbeltjes" die dan ontstaan kun je met de bolle kant van een lepel weer glad strijken/duwen.![]()
wat zit er links in de neus van het vliegtuig, iets nuttigs of gewoon een beschadiging? en waarom heb je tape op de onderkant zitten? is dat tegen ghet groen worden?Hier de plaatjes van de EZ para try-out.
Dat in de neus is de high power led van de lipo saver, die gaat aan als de accu spanning te laag word, dan is het tijd om te landen, en in de neus kun je hem duidelijk zien als ze plane op je af komt.