multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen weekend ee vlucht gemaakt met de Easystar.
Opzich niet echt schokkend want vliegen doet ie wel..........

....Inmiddels beginnen mijn nekspieren weer wat te ontspannen.

Na een succesvolle vlucht van 1 uur en 50 minuten weer de Easy aan de grond gezet, motorloop 13 minuten........

Niet gek voor een toestel van verpakkingsmateriaal.

Verbruik van de motor was btw. 1650 mah.............

................. en ik had 3 ampere mee,........... ;)

Had dus nog even een uurtje of wat erbij kunnen vliegen ;)

maarja... je moet ook een ander de kans gunnen om het clubrecord weer in handen te krijgen ;).......................

Nu we gaan Zondag een rekordvlucht maken ( denken we althans ) om zeker 20 easy stars tegelijk in de lucht te krijgen. Het is hier bij ons op de vliegclub een rage ( wekelijkske aanvoer van 5 stuks ) dank U PIGS

simendewulf zei:
Nu we gaan Zondag een rekordvlucht maken ( denken we althans ) om zeker 20 easy stars tegelijk in de lucht te krijgen. Het is hier bij ons op de vliegclub een rage ( wekelijkske aanvoer van 5 stuks ) dank U PIGS

Wow

en ze zijn allemaal blauw-wit. Als dat maar goed gaat... :wink:

Veel suc6 met de recordpoging.
Wel foto's maken hè.

Frank

zal ik zeker doen, als het zal goed aflopen NEE, want nu Zaterdag proefvlucht gemaakt met 9 man , en op een gegeven moment zaten er nog 8 in de lucht, MAAR ZE WAREN WEL NOG MET 9 MAN aan het VLIEGEN.

simendewulf zei:
zal ik zeker doen, als het zal goed aflopen NEE, want nu Zaterdag proefvlucht gemaakt met 9 man , en op een gegeven moment zaten er nog 8 in de lucht, MAAR ZE WAREN WEL NOG MET 9 MAN aan het VLIEGEN.

waar hebben ze die negende terug gevonden???

El Barto,

Hallo allemaal,

Na alleen maar goeie recenties te hebben gelezen begint het toch wel te kriebelen om de easystar te kopen. Ik heb nog wel een skysport 4 liggen en wat mini servo's dus om het geld hoef je het dan niet te laten (spotgoedkoop dat rompje). Echter even een vraagje vooraf.... is de vleugel van de easystar gemakkelijk te monteren en demonteren ivm vervoer/transport naar het vliegveld. Ik rij namelijk in een Toyota Yaris.. :wink:

Gr. Wouter

Vleugel is zeer makkelijk deelbaar.

De vleugelhelften zijn met een carbonstaaf met elkaar uitgelijnt en door de romp op hun plaats gehouden.

Lastig uitleggen.... maar werrkt perfect.

Gisteren even een cam op een easystar geplakt. Werkelijk super :) ding lijkt soms gewoon stil te hangen ;)

Filmpje binnenkort online ;)

ja, echt wel.. door de camera actie die we afgelopen dinsdag deden met klaas zijn easy star en herman zijn stoere camera aan boord.. zie ik het nut wel van nog zo'n easystar op de club.. ;)

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back