Stevo
Forum veteraan
Remote, bedoel je daar de zender mee?
ik lees te veel in het engels![]()
Daar noemen ze dat gewoon een transmitter tenzij je het bakje van je flatscreen TV bedoelde

Stevo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Remote, bedoel je daar de zender mee?
ik lees te veel in het engels![]()
Ik heb die zender wel eens overwogen maar importeren van zendapparatuur kan een probleem zijn dus daarom heb ik het nooit geprobeerd.Lees aan de andere kant toch niet echt positieve dingen en toch redelijk wat problemen maar voor nog geen 25 euro een 9 kanaalszender mag je niet gaan klagen denk ik. Ding is natuurlijk wel, wie 9 kanalen nodig heeft voor een RC project gaat vast ook wel het budget hebben of het geld willen geven voor een A-merk zender.
Lijkt me perfecte zender voor je HK heli(Wil geen kritiek geven maar gewoon maar zeggen, mensen die een Mikado Logo kopen gaan ook niet besparen op een zender)
zo, dat zal wel een behoorlijke kluif belasting hebben gekost?
Heb je dat zo in een keer besteld?
Wel mooi spul allemaal!![]()
Ook met het type hitec zender die ik heb is in het begin een issue mee geweest The Hitec Aurora 9 has an issue
Zelf gebruik ik een spektrum dx6i (set: 150,-)
O..O..dan ben ik waarschijnlijk ook de pineut:???:
ik heb dit in 1x besteld. hoop niet dat ik extra hoef te betalen heb hier namelijk helemaal niet aan gedacht.
HobbyKing Online R/C Hobby Store :
edit;
weet iemand toevallig wat ik aan belasting en of invoerrecht kan verwachten?
Hij is eigenlijk wel behoorlijk lelijk.. ik ga de canopy maar opnieuw spuiten denk ik en de draden zwart maken
Is er iemand die zijn complete HK kwijt wil? Naast electro offroad rijden wil ik het vliegen ook weer eens gaan proberen.
Maar afgelopen vrijdag toch eindelijk de echte maiden gemaakt.
Alles nog een keer na gekeken in de heli, en in de zender, alles stond goed. Dus veld opgelopen, zender aan, gas laag en accu aangesloten. De ESC had ik al geprogrammeerd, dus deze stond ook al goed. Alles elektronica nog maals gechecked, dit stond ook goed. En toen ben ik gaan vliegen. Wat vliegt dit anders dan de mCP X zeg :shock:, het was even wennen, maar het ging wel goed.