Nationaal Modelvliegkamp 2009

haha, jep peter de vliegtuigsloper.
Maar de mijne heeft ook zoon 5dagen geleefd, 3 tijdens kamp en nog 2 dagen (halfdood) erna...

@camato, het was toen ook niet toegestaan, min of meer gedoogt en niet op de vliegplek maar tussen de gebouwen in. Op de vliegplek is altijd verboden geweest. wat overigens niet 100% garantie is dat het niet gebeurt.

Ik maak voor het kamp hopelijk nog een shock met licht, das ook overdag leuk...

Hier een paar foto's van de Oldtimer Heli meeting 16-17 mei te Eibergen KLIK

@wingman kijk eens goed op de achtergrond van de foto's ;););)

Laatst bewerkt:
Wordt je toch nog verstandig? :rolleyes:

Ik begin indd wel aan mezelf te twijfelen, maar die OS 160 heeft meer vermogen dan die 3 electro's bij elkaar ;)
dat maakt het toch nog een beetje goed :)

Ik zit nu trouwens op -25% 2,4Ghz, want de module is kapot :lol: moet weer achter het soldeer station.

Moet er trouwens niet aan denken om een 10s 5000 pakket uit die veldaccu te laden die er vorig jaar stond, vooral niet nu iedereen mee doet aan die electro-hype, dan moet iemand een generator mee nemen, en dan vlieg je alsnog op brandstof :lol:

grt

Moet er trouwens niet aan denken om een 10s 5000 pakket uit die veldaccu te laden die er vorig jaar stond, vooral niet nu iedereen mee doet aan die electro-hype, dan moet iemand een generator mee nemen, en dan vlieg je alsnog op brandstof :lol:

Groot voordeel is dat het clubgebouw (=laadruimte) nu pal aan het veld staat, dat was vorig jaar wel anders.

Paul

Ik begin indd wel aan mezelf te twijfelen, maar die OS 160 heeft meer vermogen dan die 3 electro's bij elkaar ;)

Is goed, Pull out test op kamp. Electro VS Brandstof, ik weet dat mijn sukhoi op 10S 3X zo hard omhoog gaat dan jou Katana met die 160!

Ik zit nu trouwens op -25% 2,4Ghz, want de module is kapot :lol: moet weer achter het soldeer station.

Haha. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Toch maar een Fasst module nu?

Is goed, Pull out test op kamp. Electro VS Brandstof, ik weet dat mijn sukhoi op 10S 3X zo hard omhoog gaat dan jou Katana met die 160!

Jou sukhoi op 10s, zo kan ik dat ook: shockflyer op 5s ;)
Moet je goed lezen, ik zei dat die OS meer vermogen heeft dan mijn 3 electro's.
En pull out test is eigenlijk een waardeloze vergelijking, als ik een 21x5 prop erop zet rukt die motor het vliegtuig uit elkaar.
Maar dan is topsnelheid nogal laag, nu is ie toch best rap :)

Haha. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Toch maar een Fasst module nu?

Ik kan er ook niks aan doen dat chineesjes niet kunnen solderen, dan doe ik dat zelf wel, is het alsnog ''goed''koper (iig minder geld) dan fasst ;)

Posted via Mobile Device

Als ik mee kan word dit mijn lijst.
Husky
Trex 600
Chipmunk electro
Zwevertje ofzo

All 2.4ghz and electric of euro 95 :)

Ik gA woensdag eens vragen

Laatst bewerkt:
En pull out test is eigenlijk een waardeloze vergelijking, als ik een 21x5 prop erop zet rukt die motor het vliegtuig uit elkaar.
Maar dan is topsnelheid nogal laag, nu is ie toch best rap :)
Sorry hoor... maar wat een complete onzin,:mad:
Die electro's draaien net zoveel spoed als jij, Robin heeft op een 1,8m funtana een 18X10 (straks). En veeeel meer vermogen dan een os160 met minder gewicht.
Pull out met enkel thrust is ook totaal niet aanwezig, zeker na de eerste 2 meter niet. Dan word spoed erg belangrijk omdat je dan thrust op snelheid overhoud.
Van hoover met pullout naar 200+ meter is juist best een goede krachtmeting voor een 3D kist.

Back