die van jou heeft nog een dag of 4-5 gevlogen op kamp, dat haalt je gemiddelde omhoog 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hier een paar foto's van de Oldtimer Heli meeting 16-17 mei te Eibergen KLIK :wink:
haha, jep peter de vliegtuigsloper.
Maar de mijne heeft ook zoon 5dagen geleefd, 3 tijdens kamp en nog 2 dagen (halfdood) erna...
...
@wingman kijk eens goed op de achtergrond van de foto's![]()
75% electro
Wordt je toch nog verstandig?![]()
Wordt je toch nog verstandig?![]()
Moet er trouwens niet aan denken om een 10s 5000 pakket uit die veldaccu te laden die er vorig jaar stond, vooral niet nu iedereen mee doet aan die electro-hype, dan moet iemand een generator mee nemen, en dan vlieg je alsnog op brandstof :lol:
Ik begin indd wel aan mezelf te twijfelen, maar die OS 160 heeft meer vermogen dan die 3 electro's bij elkaar
dat maakt het toch nog een beetje goed![]()
Ik zit nu trouwens op -25% 2,4Ghz, want de module is kapot :lol: moet weer achter het soldeer station.
Is goed, Pull out test op kamp. Electro VS Brandstof, ik weet dat mijn sukhoi op 10S 3X zo hard omhoog gaat dan jou Katana met die 160!
Haha. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Toch maar een Fasst module nu?
Ik begin indd wel aan mezelf te twijfelen, maar die OS 160 heeft meer vermogen dan die 3 electro's bij elkaar
dat maakt het toch nog een beetje goed![]()
Sorry hoor... maar wat een complete onzin,En pull out test is eigenlijk een waardeloze vergelijking, als ik een 21x5 prop erop zet rukt die motor het vliegtuig uit elkaar.
Maar dan is topsnelheid nogal laag, nu is ie toch best rap![]()