Naze32 icm Multiwii GUI

Ik heb dit even geprobeerd maar de looptime weer omhoog gezet. Volgens mij zijn die hogere PID waarden alleen mogelijk doordat men in het betreffende voorbeeld de D waarde zo onderhand verdubbeld heeft. Je frame hangt dan net als een NAZA in hover, maar ik vond het niet fijn vliegen. Alsof je 60% expo op je zender hebt staan.
Ok i see ;) niet echt een aanrader ,naza wilden we een beetje afleren
Waarschijnlijk uit die mentaliteit dat ik zocht naar een iets strakkere hover
Maar als dan het stuurgedrag terug loopt is het eigenlijk weer een beetje naar af ...
Of zie ik dat verkeerd ik begrijp wel de instelling van de korte looptime en PID's ...toch ongeveer ;) maar een bijkomende vraag had je dan ook je rc rate verdubbeld bij die test ?
Daar je ook verteld dat de naze reageerde of je 60% expo had ...

Zo calibreer je de ESC met naze32 voor degene die het nog niet wisten!

Laatst bewerkt door een moderator:
Had gisteren voor het eerst een OTG kabel geprobeerd op de naze32 en mijn android telefoon. Lekker makkelijk in het veld configureren zonder laptop of pc. Bluetooth was toch altijd al gezeur.

d7da51c41a74888eee0811182235a58b.jpg

03cc1d7ae21f31cf01361d135a4f3657.jpg

Alleen jammer dat je android moet hebben als appel liefhebber, voor iphone nog niet echt een lekkere oplossing als ik het allemaal lees.

Apple is te dicht getimmerd voor dit soort dingen :).
Op android is alles makkelijker te maken en dus verkrijgen.

Maar het js inderdaad top. Ik deed het voorheen vaak met bluetooth, maar dat is ook niet ideaal, wqnt je moet voor al je multis een bluetooth inbouwen op de naze.
Moet zeggen dat multiwii ez-gui echt dik vooruit is gegaan! Alle naze32 features worden ondersteund zon beetje.

als ze gewoon een bluetooth app zouden maken voor de iPhone zou het moeten kunnen. alleen zijn ze te lui of ze vinden het geld niet waard om developer te mogen worden...

beter dichtgetimmerd dan malware op mijn device denk ik dan maar. Misschien ga ik wel zo'n goedkoop android dingetje kopen zodat ik het lekker makkelijk in het veld kan instellen

En daarom heb ik geen vastlopende iPhone als je ziet de vergelijking met Android zit iPhone nog ergens in de oertijd... laatste tijd gaat steeds beter en krijgt ook de iPhone de features van Android

Had gisteren voor het eerst een OTG kabel geprobeerd op de naze32 en mijn android telefoon. Lekker makkelijk in het veld configureren zonder laptop of pc. Bluetooth was toch altijd al gezeur.

Supper Boris !
Ik loop zelf wel met een fruitmachiene op zak
Maar dat is wel een supper oplossing
Ik zag daarnet nog android liggen voor 49€
Maar echte nerd zijnde stel ik koop zoiets
Moet er dan ook steeds een tel kaart inzitten
Om te kunnen werken of kan dat ook zonder
Want ik kan echt mijn appeltje niet missen :(
Nu moesten ze zelfs het drievoud kosten dan is het nog
een hele handige hulp voor een redelijke prijs !

Hoi boris,

Hoe krijg je hem werkend ? Ik heb een samsung s5 met kabel.
Maar ik krijg geen verbinding. Het bordje is wel aan

Moet ik nog wat met instellingen doen .?

Thanks

Aha connecten maar natuurlijk.... Toevallig zie ik het staan .. Druk erop en hopla.. Ik heb verbinding ..super bedankt

gisteren baseflight ge-upgrade en ik kan met mijn mobiel "EZ gui" niet meer in de cli. Heeft iemand dit ook?

Weer een upgrade wat voor mij niet lekker uitpakt :(

gisteren baseflight ge-upgrade en ik kan met mijn mobiel "EZ gui" niet meer in de cli. Heeft iemand dit ook?

Weer een upgrade wat voor mij niet lekker uitpakt :(
Ik heb veel problemen gehad met laatste update van baseflight
Uiteindelijk was het een combinatie van verschillende oorzaken
Crome die bv niet meer een deel van mijn XP ondersteunde ..
Een nieuwe laptop bracht daar vlug verandering in echter daar kwam ook nog een bug tussen de 3D quad kwam als een kubus weer zoals in het vorige baseflight programma
Toen heb ik baseflight eruit gezet en opnieuw geïnstalleerd
Had ik het weer !!! Dus nog is opnieuw eraf gehaald en dan de laptop op een utp directe lijn gehangen dus niet over de wifi
Toen werkte alles weer wel
Nu weet ik niet of het van de firmwhare update was naar de naze of van bijden
Maar ik zag dat er bij de eerdere pogingen ook een aantal %ten foutmeldingen waren
Die ,ik stel maar voor ,stel dat Er wat is achtergebleven met de nieuwe firmwhare te flashen dat daar de gui zijn cli niet meer ziet ?
Is maar een bedenking hoor
Wie weet is het in orde met opnieuw te flashen ...

Ondersteunt die wel OTG?

vind die naze app een beetje "verouderd". Wordt niet echt lekker bijgehouden
Mmmzz ja das waar, bluetooth gaat nog wel prima in CLI. Had je al iets gevonden, heb een beetje gezocht op google maar zie niks over problemen met een OTG kabel.

Nee weinig mensen gebruiken er een :). Maar nog niet echt gekeken. Staat onderaan op mijn todo lijstje :)

Dit zijn de settings. Dan zou je moeten connecten
16f6d539ac979ef888078f90aca6b3cf.jpg
Bij mij met note3 van samsung stopt d3 app gewoon wel net gedoneerd schiet niet echt op zo ik heb niet echt ruimte om een bluetooth in te bouwen jammer dat multiwii niet met kabel werkt[emoji35]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back