Naze32acro probleem

Board armed, maar motors spinnen niet

Dag beste Naze experts,

Ik heb een paar maanden geleden hier via het forum een acro bord (rev. 4) gekocht en ben nu bezig een quad(je) te bouwen waar het op komt.

Ik ben inmiddels zo ver dat ik het board kan armen met de aux2 knop (gele lampje gaat branden), maar de motors hebben geen zin om te spinnen. Ik heb zojuist nogmaals alle vier de esc's gekalibreerd. Ik heb net Mark zijn settings overgenomen (post 124 geloof ik) en de stick uitslagen zijn allemaal netjes in de buurt van 1000-2000 met het midden op 1500.
Als ik de esc's los calibreer (gelijk op de zender) werken ze alle vier prima. Ik heb even geen idee hoe ik verder moet, de ESC's lijken geen signaal te krijgen, maar de zender doet het in baseflight prima.

Iemand van jullie een idee nog?

groet,
Arthur

Hoe heb je de ESC's op de naze aangesloten, daar heb je niet toevallig een foto van ofzo?

Hai Atchoo,

Hierbij:

20140217_205307.jpg

20140217_205300.jpg

20140217_205321.jpg

Groetjes,
Arthur

je hebt de motors niet goed aangesloten volgens mij, de 2 plaatsen die je niet hebt aangesloten is motor 1 en 2 !, kijk het nog even goed na, en proberen zonder props.....

Hai Frank,

Volgens de manual begint 1 links toch? Als ik ze van rechts naar links prik staat er te weinig/geen voeding op het bord volgens mij.

Frame si geprint door een Engelsman die er een handeltje in wil beginnen. Ik heb 1 van zijn 5 samples gekregen. Zie hier voor het complete album.

Oh freak :lol: Dat tweede plaatje waar de nummers bij staan is van de onderkant... :hammer:

Goed, morgen verder, misschien sneak ik het even mee naar het werk, kan ik in de lunch nog wat proberen.

Dank!

Probeer op de naze die je nu hebt eens die nieuwste firmware te flashen.
Vervolgens de kanaal toewijzing goed zetten,
Endpoints en subtrim goed zetten,
En dan zou ie het moeten doen.

ja, die heb ik dus (nog) niet, heb geen zin om ze ergens van het internet te halen met weet ik het hoeveel verzendkosten aangezien ik ze hier in gouda niet kan vinden. ik bestel ze als ik nog meer producten bestel

Ruba heb nog wel paar liggen denk Ik ga over ander half uur kijken mag je ze zo hebben gratis en geen verzendkosten;-)

ruba en topix, de nieuwe naze aansluiten .Vervolgens de kanaal toewijzing goed zetten,
Endpoints en subtrim goed zetten,zoals mark aangeeft, en dan eerst uitproberen voordat je van alles verandert. hij moet echt op de standaard instellingen al goed vliegen

Haha ik heb alleen filmpje op internet gevolgt:-) maar ga braaf naar de leraar luisteren:D en anders gaat net zoals vorige bordje boem prullebak in:D. Ruba moest je nog spacers? Me aan bod geld nog steeds weet alleen niet wrlke maten ik nog heb anders die van 2 cm ff cm afsnijden naar 1cm heb ook wel nylon boutjes en moertjes.. alleen hoeveel weet ik niet als je belangstelling hebt kijk ik morgen ff voor je moet je je adres ff pmen dan stuur ik ze op.

Back