dit soort autistische malloten (hoe moet je iemand die zich doof houdt voor goede raad en er vervolgens zo'n zooitje van maakt, anders noemen?) .
hup etiketje erop, dank
groet alfred
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dit soort autistische malloten (hoe moet je iemand die zich doof houdt voor goede raad en er vervolgens zo'n zooitje van maakt, anders noemen?) .
Ja en nee. Ben ik het niet helemaal mee eens.
Valt mij op dat veel vlieger echt een truckje aanleren ipv echt kunnen vliegen. En dat zie je snel als ze een keertje met een ander modelletje (wat nog niet eens heel gek anders is)moeten vliegen. Bv ineens veel meer roer uitslag of juist minder.
Dan gaan ze ineens de fout in. Natuurlijk moet iedere vlieger even wennen aan het model maar binnen 10 seconde zou je toch wel al normaal een rondje moeten kunnen doen.
Een calmato vliegt echt niet heel veel anders dan een Extra in vlakke vlucht.
hallo,
niks stallen gas erop !
groet alfred
Die 5000mAh accu's zijn ook zoiets. Daar wordt het vliegen alleen maar moeilijker mee omdat ze véél zwaarder zijn..
Tot op zekere hoogte is dat wel zo... maar dan moet je er wel aan denken dat, mocht je de controle verliezen (haast onvoorstelbaar...verder denk ik met meer power beter uit de voeten te kunnen met oefenen
De wind, daar gaan we toch geen rekening mee houden.....
Tja, wel natuurlijk jammer dat er dit weekend niet echt gevlogen is, dus daarom maar een mooie filmpje van eigen bodem!
X1oV9__YJMk[/media] time rc flying and crashing part one - YouTube
Je ziet, je kunt een hoop lol hebben met modelvliegen!
Volkert