Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tot op zekere hoogte is dat wel zo... maar dan moet je er wel aan denken dat, mocht je de controle verliezen (haast onvoorstelbaar...) gooi dan in elk geval het gas dicht. dus, anders dan in het EasyStar filmpje. Scheelt heel veel brokken...
hallo,
na wat leeswerk alhier tot de conclusie gekomen dat ipv de 7.4 de 11 volt accu er morgen ingaat, scheelt toch weer 4000 rpm aan extra power
groet alfred
Dat is toch iets anders. Wikipedia:Ik verheug me op alle verdere commentaren hier van de forum trollen.
@AndaInC, zoals jij het schrijft in je vorige bericht staat er dat wij (degenen die reageren) de trollen zouden zijn. Ik neem aan dat je bedoelt dat je Albert daar juist van verdenkt....?
Die 5000mAh accu's zijn ook zoiets. Daar wordt het vliegen alleen maar moeilijker mee omdat ze véél zwaarder zijn. En het enige wat ze doen is je meer motorloop tijd geven, geen extra vermogen.
.
okay dan heb ik niks gezegdde enige tip van jouw afkomstig is waardeloos m.i. van vliegen heb ik dan nog wel geen sjoege doch van accupacks enz wel
ja, laat ik dat nou altijd gedacht hebben. Leg jij mij even uit hoe een accu met meer capaciteit ineens voor meer vermogen zorgt want dat wist ik niet. Heb jij ook een 150 liter benzinetank in je auto gedaan omdat hij dan meer vermogen heeft dan met een 70 liter tank? Dat zal dan wel. Leg me dan gelijk even uit hoe dat werkt want die begrijp ik ook niet.of je moet in de veronderstelling zijn dat 7.4 20c met 1800mah het zelfde vermogen af kan geven als een 7.4 5000mah 20c
wat gezien de dikte der stroomkabels absoluut niet zo is
Je kunt me nog veel meer vertellen, je zit de boel hier gewoon bewust op te naaien.morgen naar de afgraving in pekela, bovenop de berg me easy star wegwerpen, zit ie al 10 meter in de lucht
heb ik nog niet gehaald
samen met de 11 volt lipo moet dat toch voor ongekent succes gaan zorgen
groet alfred
de enige tip van jouw afkomstig is waardeloos m.i. van vliegen heb ik dan nog wel geen sjoege doch van accupacks enz wel
dat is dan ook klink klare onzin, als je het draadje wat zorgvuldiger had doorgelezen had je van de carson motor geweten
of je moet in de veronderstelling zijn dat 7.4 20c met 1800mah het zelfde vermogen af kan geven als een 7.4 5000mah 20c
wat gezien de dikte der stroomkabels absoluut niet zo is
groet alfred
De grotere accu zal de gemiddelde spanning iets hoger zijn bij diezelfe belasting en langer hoger kunnen houden bij belasting
Kijk die 20C 1800 mag max 36A continue leveren.
Die 20C 5000 100A continue. Vandaar dat de draden dikker zijn.
.
iets met vraag en aanbod
met je standaardmotorke en accupack zal it niet uitmaken doch met een andere zwaardere motor die tot (max)65 amp vraagt wel
daarom zitten erop sommige accupacks dikkere kabels dan op andere met die dunne stroomkabels
dat 7.4 20c met 1800mah het zelfde vermogen af kan geven als een 7.4 5000mah 20c
allee mavlo
motor die er nu in zit vraagt teveel, 65 amp
groet alfred