New Blade 350 QX met SAFE™ TECHNOLOGY

Even ter info:
Ik zie net dat Hobbyking een propeller adapter set heeft voor de 350QX ($ 6.16)
En 8055, 8045 carbonfiber props met dual mounting ($ 5,26) per set.

Laatst bewerkt door een moderator:
u7y7y5ag.jpg
deze waren de eerste soort die werden gemaakt :)

Dat klopt, die waren ook iets van > $20. Had ze bijna vorig jaar gekocht, maar niet gedaan omdat er nog geen goede (betaalbare) props voor waren.
HK heeft nu een set voor vlakke montage plus de benodigde props.
zazepejy.jpg

Excuses voor de kwaliteit, maar dit ging even niet beter met het mobiel.

De props hebben ze ook, ik heb vorig jaar een propfabrikant aangeschreven of ze van plan waren om flat CF props voor de 350 te gaan produceren, het antwoord was dat ze daar geen markt in zagen.
Toen heb ik het ook maar even laten varen, nu ik er aan denk, ik moet nog B props uit Duitsland krijgen, zal ze eens gaan mailen.

Omdat ik continu problemen heb met de jaw, op elk frame. Ook van de blade zou het helpen om gps en alles eens goed te Calibreren..??

@richard86: heb je ook problemen op Atti-mode ?
als ie van zelf yawt op een recht stuk .. moet je de yawgains eens 10 a 15% hoger zetten

De gps is gecalibreerd
De esc is gecalibreerd

Op atti vliegt die ook hobbelig
Op smartmode was #BAM

Dus Denk echt dat het aan de frame ligt dat de electronica van slag is omdat de motoren anders zijn geplaatst. :( maar jawen doet die niet meer!! :D

Kan je beter van naze32 gaan compacter of de naza lite. Zijn veel makkelijker te thoinen en de naza is veel stabieler tegen over de kk2 en de naze32 is net wat kleiner en geeft net iets meer power;-)

Back