Sleurhutje
Forum veteraan
Maar veel minder spectaculairBurp zei:Even kijken of de DF04 in reflex staat. Kan ik straks even simmenMijn eerste crash met de DF04 zal dan een heel goedkope worden :rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar veel minder spectaculairBurp zei:Even kijken of de DF04 in reflex staat. Kan ik straks even simmenMijn eerste crash met de DF04 zal dan een heel goedkope worden :rolling:
Sssst, ga je er toch niet bij zeggen dat je ook alvast een crashkit besteld. Tuurlijk heb ik die er ook gelijk bij besteld, maar niet verder vertellen hè?!Tricky zei:@ Sleurhutje: Ik heb de heli ook bij RCvliegshop.nl gekocht, zal eveneens nog wat kristalletjes bijbestellen en een crashkit (lijkt me wel nodig!)
Ik heb hem gisteren bij de intocht [s:92114c067a]bedreigd[/s:92114c067a] vriendelijk toegesproken en zwarte piet komt hem komende week gewoon brengen. Ik heb niet gejokt, ik heb alleen dingen verzwegen, dat is heel anders. :wink:Burp zei:Maar hopen dat de sint dit niet leest, jokken schijnt niet gewaardeerd te worden door die grijsaard![]()
en even later:Alles gaat vanmiddag op de post.
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Bestelling is verzonden
Ik zet de DF04 in mijn kantoor en ga zelf achter het glas van het kantoor ernaast staan (met camera). Wel zo veilig denk ik. Of ik bind een touw of elastiek onder de heli zodat deze nooit verder dan 40 cm vanaf de startplaats kan komen. 8) :wink:Burp zei:Ik zit al met smart te wachten op de video waarbij een DF04 een videocamera met zijn uienhakkers een flinke oplawaai verkoopt :rolling:
oefenen in de kamer zou ik toch maar mee uitkijken. Het lijkt speelgoed, maar het kan toch echt hard aankomen zo'n rotor.
Sleurhutje zei:Joepie, morgen gaat het gebeuren:
en even later:Alles gaat vanmiddag op de post.
Uw order is aangepast naar de volgende status.
Nieuwe status: Bestelling is verzonden
Ik ben benieuwd. Foto's en video van een maagdelijke crash volgen.![]()
Sleurhutje zei:@Rover: Eigenlijk maakt het niet uit of het vliegen wel leuk is.
Sleurhutje zei:Als je in een kleine ruimte vliegt, krijg je dan niet extra last van het grondeffect omdat de lucht alleen via de zijkanten omhoog kan?
Rover zei:Tja dat is natuurlijk geheel afhankelijk hoe serieus je met het helivliegen om wilt gaan, je kunt zo'n DF04 inderdaad als 1 grote grap zien en em dubbel van het lachen de meest spectaculaire smakken laten maken, je kunt em ook zien als geschikt hulpmiddel om het helivliegen te leren, maar goed dat is ieder zijn keus en goed recht uiteraard, mijn bijdragen hier tot dusver zijn in ieder geval wel serieus bedoeld.Sleurhutje zei:@Rover: Eigenlijk maakt het niet uit of het vliegen wel leuk is.
Tricky zei:Ook eerst maar eens kijken of er een leuke vereniging is waar ik eventueel les kan krijgen.