Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

Ik heb het landings gestel aangepast met de zogenaamde Magister mod.

Dit bestaat uit een dun stalen draad wat tussen de uiteinde van het landings gestel geplaats wordt met een lichte v vorm naar de romp, daarna met een elastiek verbonden aan het plastic houdertje van het landings gestel.

Kijk maar eens naar de Multiplex Magister, dan begrijp je wat ik bedoel.

Dit geeft het landings gestel meer stijfheid.

Verder blijft het wel een ongelukkig iets. Heel voorzichtig neerzetten dat spul.

Ron

Vorige donderdag heb ik de AM mij Natterer besteld voor €89, maandag lag hij al op de mat! Prima service en zeer scherpe prijzen.
:D

Acro master doet het op mijn afpd niet :cry: verkeerde versie of zo, alle vliegtuigen van de laatste tijd kunnen er niet op, alleen die van vroeger....

patch em dan :wink:

ik vind trouwens de acromaster veel lekkerder op afpd vliegen met een uitslag op het hoogte roer van 25graden, er valt dan nog wel mee te hoveren, maar je hebt dan niet dat een looping er als een mislukt ei uitziet :roll:

Niemand een oplossing voor het landingsstel????

Zou een epoxylandingsstel zoals bij SkyCat te verwezlijken zijn? Hoe moet dat dan bevestigd worden op de romp? Een blok inlijmen en vast zetten met nylon schroeven?

Oplossingen welkom en ik geloof niet voor mij alleen.

Jos

men landingsgestel was vorige maand kapot, omdat ik het telang in de aceton had laten liggen (dat kliksysteem)
nu heb ik eindelijk mijn nieuwe landingsgestelset binnen gekregen voor de acro, en het kliksysteem probleem is zeer goed opgelost, i.p.v. da wit klik dingeske daje normaal moest vastlijmen op de ijzeren frame, is het nu een vijs dat je erin moet vijzen.

greets!

Samuel schrijft
nu heb ik eindelijk mijn nieuwe landingsgestelset binnen gekregen voor de acro, en het kliksysteem probleem is zeer goed opgelost, i.p.v. da wit klik dingeske daje normaal moest vastlijmen op de ijzeren frame, is het nu een vijs dat je erin moet vijzen.

Ik begrijp niet wat je hiermee wil zeggen!!!

Jos

je kent dat wit plastiek plaatje wel he?
waar je het landingesgestel"inklikt" wel er was daar een probleem mee, dat het niet klikte, dus moest je ofwel een druppel lijm op doen, of dat kliksysteem, een stukje afsnijden, nu is er geen kliksysteem meer, maar moet je het landingsgestel vastvijzen ;)

buiten dat heb ik eindelijk goed nieuws op dat eeuwige wachten op mijn himax motor :D

lindinger schreef: "Hello

Now i `ve got answer from multiplex.

We will get the delivery at the end of next week.

Mit freundlichen Grüßen / best regards

Modellbau Lindinger GmbH

Petra Oberndorfer"

greets :bye:

ohw, wat je ook zou kunnen doen, is een X maken van carbonstaven en dat door middel van een borgsysteem of dergelijke tussen je ijzeren frame van het landingsgestel plaatsen, ik heb dit zo gedaan bij mijn minimag, en ik moet het nog toepassen bij de acrp, en ik kan je zeggen dat het enrom nstevig is nu, ik had hier ergens eens een foto daarvan geplaatst, enkele paginas terug dan wel :)
zal effe zoeken si voor u.

greets

Link werkte gisteren prima, server is blijkbaar even uit de lucht....

Wie weet met welke soort verf men een acromaster kan verfen (in plaats van spuiten).
Ik heb ook gezocht naar de verschillende kleuren navullingen van een Edding 300 merkstift om deze als verf te gaan gebruiken maar ik kan maar een aantal kleuren hiervan krijgen (er zijn er meer als 10 verschillende kleuren). Misschien heeft hier nog iemand nog een adres voor.

Mvg,

Daniël.

Ik denk dat je de Acro met elke willekeurige acrylverf kan verven..gezien het feit dat je 'm daar ook mee kunt spuiten.

In dat filmpje van Martin Müller indoor, zie ik een heel ander landinggestel voor de acro. Iemand een idee waar ik iets dergelijks kan bestellen?

De prijs van de AM is ondertussen alweer een beetje gestegen. Van €89 twee weken geleden naar €94.90 nu. Nog steeds erg scherpe prijzen bij meneer Natterer.

kan je eigenlijk de romp/rudder/hoogteroer ergens apart bestellen?
er heeft namelijk iemand met draaiende methanolmotor op mijn AM geland :|

waw eindelijk na 2maanden en een half te wachten op mijn himax motor set die me een dikke 160euro heeft gekost is eindelijk toegekomen in men ma haar werk, zal morgen wat fotokes trekken van de motor en van men AM.
het wachten is gelukkig niet voor niks geweest, want men skills zijn weeral een hoop gestegen :lol:
qua prophangen lukt het al een beetje enz enz.

greets!

Back