Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

classicracer zei:
Die 89 euro lijkt mij toch wel een heel scherpe prijs? Dat compenseren ze waarschijnlijk wel met hoge "verzendkosten"?

Neen, dat had ik weer even mis! :oops: Ik kreeg net een mailtje van de heer Natterrer dat de verzendkosten naar Belgie €8.90 bedragen 8O
Dus voor net geen €100 netjes aan huis geleverd. :D

Ik ben aan deze verkoper gekomen door op ebay.de naar multiplex modellen te gaan zoeken in duitsland met de goedkoopste prijs.. dan komen er wat shops.. die beetje onderzoeken en polsen.. Natterer komt daar postief uit. Prima kerel ook.
en absoluut niet duur.

EasyStar voor 50 euro(kit versie) en de MX-12 zender voor 99 euro.

Geen slechte prijs dus? Dan ga ik daar vandewinter me easy* en zender maar bestellen dan :D

zal binnenkort ook wat fotos posten van mijn acro, motor moet normaal volgende week der zijn :P

greets

jup inderdaad, ik ook :P
zal wel zijn op mijn privé piste dan, niet op de club,
heb ondertussen dankzij onze beste chris een motorke kunnen bestellen vo minne minimag, want die multiplex set dervoor ga wel, maar niet genoeg power dus :P
zal die powerset dan wel es gebruiken op een toekomstig licht kistje.

beste groeten, sam

laat wa weten van die maiden dan he, maak maar dat er ruimte is in het luchtruim voor wat snels:p

greetz succes met die motor, ik denk dat die na al die weken toch wel samen zit:p

rond welk gewicht zitten jullie acromasters eigenlijk? ik heb de mijne net een vermageringskuur laten ondergaan omdat mijn motor net iets te weinig geeft, weegt nu nog 910gr vliegklaar met 185gr lipo's, en andere buizen voor de vleugels zijn onderweg.. ben van plan ook nog thunderpower prolites te kopen, en dan hoop ik rond de 850gr te zitte..

welke motor gebruik jij mss?
denk dat het eerder aan je motor ligt dan een je gewicht hoor, de meesten hier zittn op de 1000 gram met hun acro en hebben nog power genoeg over :)

greets

het ligt zeker aan de motor, of aan de prop, maar waarom een nieuwe motor(+regelaar) kopen als je hetzelfde, of zelfs meer (een lichtere (3d)kist vliegt altijd beter) kan bereiken door wat aan het gewicht te doen..
en een extra lipo pack is nooit weggegooid..

grtz

Rare redenering. Nieuwe motor is zonde, maar nieuwe lipo is OK.
Wat mij betreft is een extra motor ook nooit weg. Die blijft tenslotte in het vliegtuig zitten toch?

Mensen.. het model is uit voor AFPD.
Let wel het is de Shark versie. dus niet de originele skin maar verder 100% Acromaster. De originele skin komt uiteraard nog.

Downloaden maar : KLIK!

edit: Is dat model ook zo in het echt? kan iemand dat bevestigen?
beetje nerveus ding en je kan er capriolen mee uithalen die niet bepaald realistisch zijn. Zeg maar behoorlijk ziekmakende dingen of zit er in de bouwdoos ook een kotszakje voor de piloot?

Harold zei:
Rare redenering. Nieuwe motor is zonde, maar nieuwe lipo is OK.
Wat mij betreft is een extra motor ook nooit weg. Die blijft tenslotte in het vliegtuig zitten toch?

ik heb momenteel mmaar 1 lipo pack wat deze stroom aankan, dus dan hoef ik niet elke keer een uur te wachten om te vliegen.
een motor die wel voldoende zou zijn is maar 10gr zwaarder en +-50W meer vermogen max.. maar wel 80euro, het is het mij niet waard een motor te kopen die maar een kistje van 100 gr meer aankan, dan hou ik dat geld liever aan de kant om een 1Kw+ motor te kopen en op een grotere kist te zetten.. en ik kan haar ook gewoon lichter maken, toch?

Landingsstel!!!
Zelfs bij zachte landingen trekt het landingsstel scheef en krom.

Wie heeft een goede en eenvoudige oplossing gevonden om dit zwakke landingsstel te verstevigen of eventueel te vervangen??

Jos

je bent niet de enige met het probleem. Landingsgestel is bij mij echt een banaan.... ;)

Ik ben ook benieuwd of daar al oplossingen voor zijn.

Back