Nieuw: Bouwverslag Acro Master van Multiplex

@pjotrrr; ik vraag me nu al een hele tijd af van wie dat liedje was van dat filmpje van jouw acromaster, op pagina 7 ofzo.
hoe noemt dat nou weer?

groeten

neen sluit dit topic aub niet, ban die gozer dan, hij werkt me stark op men zenuwen, heeft die wel een acromaster? het lijkt dat hij het wil ruilen tegen een ipod nana :o
ik denk dat dit dus een leugen is.
bannen zou ik doen.

greets

Niet sluiten omdat er een eikeltje tussendoor fietst :roll: .....Prima topic tot een pagina geleden! Ik neem de acromaster van Pjotrr over en zal er ongetwijfeld nog een aantal vragen over willen stellen in dit prachtige topic :wink:

om maar weer even ontopic verder te gaan. :P

Ik ben gisteravond nog bezig geweest met reparatie van de acromaster.

Tandwielen heb ik vervangen van de Towerpro 90 servo's. Alleen nu werkt de servo niet meer betrouwbaar. Springt van links naar rechts. Wil nog wel iets doen op mijn sturen, maar deze gebruik ik dus niet meer. (lijkt erop dat de potmeter niet altijd meer contact maakt.)

Ik heb er nu fatsoenlijke HS-81MG in gezet. Kost wel even wat, maar dan heb je ook een snelle, nauwkeurige en degelijke servo.

Verder zijn er ook de ailerons ingeplakt, en zijn de vleugels dus weer af.
Ik heb nu geen foto's. Leek me wel verstandig om weer wat nuttigs in dit topic te plaatsen vandaar :wink:

Acromaster ruilen tegen een Ipod??? Tsja, men kan natuurlijk niet iedereen opsluiten 8O

Bij mijn LHS kost een acromaster €209 8O en bij Natterer Modellbau €89 8O

Dit lijken mij beiden nogal sterke prijzen, al liggen ze natuurlijk wel erg ver uit elkaar.

Is Natterer te betrouwen qua online bestellen? Of is bestellen daar gelijk aan bestelen?

@classicracer : Natterer is te vertrouwen.. spreekt enkel duits. En soms beetje hem herinneren dat hij dingen niet vergeet maar je krijgt je product 100%. Ik heb daar voor mijn oom een RTF besteld. Was prima in orde.

Back