Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Dennis,
Ziet er weer netjes uit.
Maar model technisch toch een kanttekening. Je boeg lijkt veel te smal ik denk dat deze voller moet worden.
De openingen op het voorschip met zicht op het voordek, winch, e.d. zouden rechter op moeten staan. Bij jouw staan ze onder een hoek.
Google maar even op de afbeeldingen van de CMM Gravity, dan zie je denk ik wel wat ik bedoel. Ik vermoed dat het ergens in het begin met het spantenplan mis is gegaan, ook terug te vinden in het begin van je verslag. Ik denk dat je spanten te vroeg naar binnen getrokken zijn.
De schepen zijn origineel geen hardlopers, met de vorm die jij nu hebt zouden ze dat meer kunnen worden.
Maar goed, dit is commentaar van een beroepsgek die dagelijks met deze schepen vandoen heeft.
Veel succes en ik blijf je volgen!
Groet,
Mathieu
Man, man, man. Wat heb je een hoop werk zo aan de romp.
Je had, achteraf gezien, beter meteen opnieuw kunnen beginnen voor mijn gevoel. Nu zal het ook wel goed komen maar het gaat zeker niet vanzelf.
Succes
Ach ja, ik weet het.
Maar 1 ding staat voor mij vast, mooi zal ze worden. Ook weer een goede les voor de volgende. Misschien krijg ik het nog eens door![]()
Ik begrijp je beredenering en had er al een beetje op gerekend.Gaat er beter uitzien zo.
Maar waarom heb je niet om en om beplankt?
Nu heb je kans dat je romp krom trekt.