Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zit hier nog progressie in Jaap ?
Zoals het ook is in versie 1.Maar ik moet zeggen dat ik niet veel kan vinden en dat de constructie en de pasvorm bij het enge af zijn !
De vleugels zijn nu helemaal af en de romp heb ik vanavond de eerste hand aan gelegd.
Ik zal binnenkort wel weer een fotootje plaatsen.
Dank je Peter.
Jou inhalen lukt me niet meer maar dat hoeft ook niet, als hij volgend voorjaar maar vliegt..
Daarom heb ik me voorgenomen om het stabilo met hoogteroer en het landingsgestel demontabel te maken, maar dan wel op een manier dat het snel in elkaar te zetten is en ook nog eens stevig vast zit.
Na enig denkwerk hoop ik daar wel uit te kunnen komen en mede door jou foto's van de staart kreeg ik gisterenavond een idee hoe ik het ga doen. Details volgen nog...
En als derde ga ik een eigenbouw uitlaatdemper in de romp bouwen. Dit word wel de grootste uitdaging want ik wil bovenop en aan de zijkanten van de rompneus geen uitsteeksels en/of gaten.
Ik vergat nog even te melden, dat ik dit een geniale oplossing vindt!Als tweede wilde ik geen uitsteeksels aan de vleugels waar de struts aan moeten. Met uitsteeksels loop je grote kans om van alles en nog wat te beschadigen tijdens het vervoer, het moest dus vlak...
Een kennis van mij heb ik gevraagd om twee nylon blokjes te maken met schroefdraad erin. Kijk maar eens want foto's zeggen meer:
![]()