Hallo allemaal,
jullie zullen ondertussen al wel gemerkt hebben dat het wat stil is van mijn kant.
Mijn vrouw is sinds kort weer begonnen met werken na de geboorte van onze zoon Sam en ik heb nog een klein beetje moeite om mijn oude ritme op te pakken, voor zover dat al mogelijk is
Op maandag en donderdag werk ik de avond dus ben ik overdag tot 17:00 uur thuis, tijd zat zou je zeggen....
Tuurlijk, als ik: gestofzuigd, kattenbak verschoont, 4x flesje gegeven, ontelbare luiers verschoont, 3576 keer speentje terug in de mond gedaan en 1348 de mobiel terug opgewonden heb, blijft er nog ongeveer 4 uur over waarin onze kleine wolk ligt te slapen.

Tijd zat zou je zeggen.
Dat is ook zo...was het niet dat ik het nog maar moeilijk over mijn hart kan verkrijgen om 3 uur lang in de schuur te gaan staan terwijl hij boven in zijn bedje ligt, ook al heb ik de bebyfoon bij me.
Het zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik, misschien herkent iemand van jullie dit
Afijn, als ik de draad weer een beetje heb opgepakt zal ik zeker weer verder gaan met dit bouwverslag, want die Beta gaat afkomen voor dat we 9 September naar Limburg gaan want dan MOET die mee !!!
Groetjes, Jesse.