Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
als je nog een paar keer naar die winkel gaat heb je toch een form van Relatie of je dat nu wil of niet en word het wat heb je geen tijd meer voor de mini heli humor.

Ach, ze zal uiteindelijk vragen of het een kadootje is, dan zeg ik gewoon dat het voor mezelf is. Van een relatie zal het dan niet meer komen denk ik :wink:

laat het dan gwn inpakken, kost je niets meer, en heb je weer een kadootje gekregen van een leuke verkoopster

Laten we het wel centraal houden (dus over de heli`s) anders wordt dit draadje gesloten net als dit draadje over de X-rotor bij MicroHeli's

Zo ga dadelijk even langs bij de intertoyzen in mijn buurt hopelijk is er of een heli of een xtwin :lol: Hier ook niet te koop en de xtwin ook niet, eerst was er nog een leeg vak met daaronder het kaartje van de xtwin maar nou hebben ze die zelfs weggehaald en iets anders neergehangen.

"Wir bereiten diese(n) Artikel gerade für den Versand vor, daher sind Änderungen oder Stornierungen nicht mehr möglich"

Joepie de Poepie ! ! !

:proost: :music: :thumbsup: :bday: :lol:

In Duitsland zijn er al heel veel verkocht door Amazon en Conrad.
Daar was alles binnen vijf dagen uitverkocht :)
Deze firma's kregen een eerste zending via luchtvracht binnen.
De meeste winkels krijgen morgen de eerste zending per container (scheepvracht) binnen.
Of daar dan ook winkels in Nederland bij zitten wordt afwachten.
http://www.x-flyingclub.nl/ is vanaf 13 augustus terug van vakantie,wie weet......

Ze hebben daar zelfs een 12v lipo lader voor de X-Twin :P

Heb gelijk even verzendkosten PiccoZ aangevraagd.. zodra ik het weet post ik het wel.

Nog een foto binnenwerk PicooZ, de eerder geplaatste foto's waren van een prototype, bij de produktieversie zit de IR sensor aan de onderzijde:

innereien2.jpg

Door het vervangen van die transistor heeft iemand inmiddels zijn defekte staartrotor weer aan de praat gekregen :D

Bij de PicooZ wordt net als bij de X-Twins het A, B of C kanaal door (g)een soldeerbruggetje op de ontvangerprint bepaald:

picco_abc_web.jpg

Ik zie net dat bij Conrad de "gewone" Xtwins nu zijn afgeprijst:
€ 19,96. Komt natuurlijk wel een eurotje of 6 verzendkosten bij...
Bart

Back