Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Een Lama stuurt als een heli, dus ook voorwaarts, achteruit en zijwaarts vliegen.
Ik zie de PicooZ ook meer als een lief klein vliegend hamstertje voor erbij...
Om die reden boeit de GyRotor me ook niet echt, als het groter wordt dan liever de Lama ;)

Ja, ik zag op de doos GyRotor dat deze ook maar zo'n 6 minuten vliegt..en zo'n lama zal veel langer vliegen schat ik.

Ik vrees dat die GyRotor niet zoveel meer te bieden heeft t.o.v. de kleinere x-rotor.

dusssss...toch maar een lama.. :P
Iemand nog een adresje waar ik deze het beste kan kopen? Ik las iets van HobbyJapan2000 of flyto.sky maar weet het niet zeker meer.

oei..ik ga nu wel off topic..

bArtch,

Pjotrrr verwoordde het perfect ... dit is een beetje appels en peren vergelijken ... de picco is een "hebbeding", het heeft wat van een vliegende aquariumvis vind ik zelf :D ...

Een lama is een "echt" Rc-product, maar dan nòg vliegt het door zijn coaxiale schroeven niet helemaal als een chopper ... maar wel ideaal om te beginnen zonder een al te grote aanslag op je portemonnee ...

Hobbyjapan2000 is snel en goedkoop maar er is geen retourrecht ( alles wordt getest alvorens verzending )

Nou Niek, nog even oefenen... :D
Ziet er gezellig uit daar bij Theo thuis.

de heli vliegt en doet wat je wild.
als je wat sneller vooruit wild met vliegen draai dan de staart iets rechts om van achter gezien het staat ook in de papieren en werkt snap alleen nog niet hoe dat nu werkt.

Yeahhh.....ik heb m dus ook in huis !!!!!

Bartch had me weer snel te pakken met dat "lastige" rc-virus dus ik heb mn choppertje vandaag maar snel gehaald.
Wel fun dat ik net 1 dag van t bestaan van de Picco Z weet en er nu al 1 heb terwijl er blijkbaar nog zoveel mensen slapeloze nachten hebben totdat ze dit kleine wondertje zelf in hun handen mogen sluiten !!!!!! hehehehe

ben nu druk aan t laden en zit klaar voor mn maidenflight......

ik laat wel weten wat mn ervaringen zijn !!! :lol: :lol: :lol: :lol:

verdorie, zelf het filmpje gemaakt en nog niet gezien, eerst software instaleren voordat ik het zelf kan bekijken, tenminste in grootbeeld........

Hey,

speurtocht in Assen... Bart Smit :( , Blokker :( , Intertoys 8) . Was wel de laatste (of enigste) PiccoZ. Het "ding" doet het echt goed. Voor het eerst nose in in de woonkamer :wink: . Vooral de blauwe lamp vind ik cool.
Even dacht ik dat hij niet wilde laden (eerst proberen, dan pas de gebruiksaanwijzing lezen :oops: ). Maar in tegenstelling tot de X-Twin moet de zender aan i.p.v. uit.
Erg leuk hebbeding.

Greetz Aldert

Zo te horen is t dezelfde codering als bij de x-twin.
A = langzaam, B= sneller, C =snelste.

De zendertjes zijn infrarood, is vaak ook te zien op t schermpje van een digitale camera.

Hoe hoor jij die infraroodzender Niek?
De Xtwin op 27MHz kan ik ook beluisteren met een kortegolfontvanger, maar waar beluister je een infraroodzender mee?

Ik heb ook een PiccoZ op de kop getikt (Intertoys Wijchen), leuk ding. In de huiskamer vliegen valt toch even tegen :wink:
Goed afregelen van de staartrotor-hoek is belangrijk merk ik.

potverdorie! ik elke dag kijken bij de intertoys in wijchen , ik zie heb nooit! nou zijn ze zeker allemaal uitverkocht.... :cry:

Vrijdagavond koopavond gekocht, ze hebben er nog meer, maar wel ernaar vragen. Ze liggen niet in de winkel maar "ergens" achter :wink:
Net binnengekomen blijkbaar.

Hmm, morgenochtend gelijk ff intertoys rijswijk en den haag bellen, kijken of ik nog geluk heb :)

En hier staat er inmiddels ook een Piccoz. Erg leuk speelgoed voor deze regenachtige dagen, rondvliegen in de huiskamer gaat prima na wat oefenen :)

Bijna windstil deze ochtend, wie waagt zich aan een vluchtje (video) in de tuin? :lol:

Back