Nieuwe X-Twin modellen, en X-Rotor: PicooZ en GyRotor

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
fbk zei:
...(pagina 47)...
Bij het filmpje zie je Picoo Z staan, op de doos die ik heb gekocht staat PiccoZ, op de heli zelf staat de naam niet vermeld, alleen Silverlit, och what's a name :?:

Grappig, in het Intertoys boek (komt net door de bus vallen) staat op pagina 147 de helicopter en daar heet hij PicooZ
Misschien zijn de officiele foto's bij de voorintroductie wel gemaakt met PicooZ en is de naam daarna veranderd in PiccoZ

Ook dit jaar heeft Intertoys op alle Silverlit producten weer Vlieggarantie. Dus als hij niet vliegt, gelijk teruggaan.

Bas

Er waren wat juridische problemen met de naam PiccoZ, deze is daarom tijdens de produktie verandert in PicooZ.
Een 'c' in een 'o' veranderen was het minst opvallend... ;)

weet iemand wat het groten verschil is tussen deze 2 x twins???

deze

en deze

behalve dan dat de ene misschien wat nieuwer is dan de andere en er anders uit ziet.

Het canardmodel vliegt het snelste van de drie types, de dubbeldekker het langzaamste...
Er is ook nog een nieuwe eendekker, die schijnt het meest precies te sturen.

Sorry hoor 49 bladzijden verder, en rood oor van het rond bellen. maar in utrecht niet te vekrijgen.
ufoshop heeft ook al leverproblemen.

Dus toch maar 2 stuks bij conrad besteld.
mocht er een kapot zijn heb ik een reserve.

Als het goed is moet na de 15de weer leverbaar zijn bij conrad dus ik ben benieuwd.

Leuke filmpjes en foto's trouwens.

:( :( :( :(

heb van de mijne maar 3 vluchtjes plezier gehad :(

toen draaide hij alleen nog maar om z,n as heen kon trimmen wat ik wou hielp ook niet .

ander staartpropje er op werd ie iets beter van en de volgende dag
was het alweer mis . nu maakt hij hele grote bogen in de lucht :(

ik kan zo op het oog verder geen schade aan de piccoz vinden , wie heeft dit ook gehad en wat heb je er aan gedaan want volgens mij is het maar een kleinigheidje maarja wat?

Eef1972 zei:
Als het goed is moet na de 15de weer leverbaar zijn bij conrad dus ik ben benieuwd.

Ik heb er net nog een gekocht via conrad, blijkbaar net de laatste. Ik had hem woensdag besteld, en vrijdag binnengekregen :)

Die van mij doet het nog goed, al een aantal crashes gehad, maar reserve staartpropje nog niet nodig gehad. Ik heb trouwens het idee dat hij het met oplaadbare batterijen minder goed doet, hebben jullie dat ook?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Heb een nieuwe gekregen van de intertoys :D :D :D

hehe en deze doet het wel goed :wink:

Echt een geweldige heli voor weinig , ga al vanaf de tv naar de keuken land tussentijds ff op de tafel.
stijg weer land vervolgens ff op de bank en ga zo de hele kamer door.

Echt :lol:

DSC_2139-640.jpg

Komt dit iemand bekend voor?

Dan graag een reactie.

update 13 sep: intussen omgeruild voor een echte nieuwe

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Is dat nieuw in doos? zonder reserve staartrotor, veel plakband, alu al op neus, laadt niet, doet het niet.

update 13 sep: intussen omgeruild voor een echte nieuwe

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ter verduidelinking..
Vrouw van toine koopt vanmiddag piccoz voor t Toine.

Blijkt al gebruikt kapo geval te zijn..

als je alu op de neus doet, vliegt ie makkelijker naar voren zeg maar?
hoeveel zit erop bij jullie als jullie dit erop hebben?

Back