Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Victor zei:
'' - Lowest COG on the market
- Narrowest chassis on the market
- Equal length left and right rear bulkheads
- Easy accessible diffs
- Optimized weight distribution with equal weight on all 4 wheels
- Easy adjustment and replacement of roll centre couplers
- Improved steering geometry
- Lower overall weight
- Improved diff, spool and 1-way pulleys
- Replaceable centre pulleys are used on the duraluminium spur gear adapter.
- All pulleys are optionally available in several sizes for optimized internal ratio on long and short tracks with either brushed or brushless motors.
- Adjustable wheelbase settings: standard 264 mm RDX wheelbase or short 256 mm wheelbase without sacrificing the driveshaft alignment. Fine wheelbase tuning by hinge pin spacers.
- New wishbone design
- Pre-shaped battery slots
- Improved sway bar mounting system
- Hard anodized duraluminium pivot balls
- And most importantly… all parts and suspension are optimized by phi ‘golden ratio’ geometries throughout the design.''
Victor zei:Hoezo niet, ik denk dat er gewoon een nagel kogellager erin zit.
Vic
Jaap J. zei::roll: Ik denk dat de pulleys verbeterd zijn.
sjorsi zei:Jaap J. zei::roll: Ik denk dat de pulleys verbeterd zijn.
Jha dat snap ik, maar wat is er dan precies verbeterd? Minder wrijving? Betere pasvorm? Lichter mischien?
Weet iemand daar iets meer over?
Furious Jay zei:Ik vind Corally er over het algemeen erg goed uitzien maar ik had liever gezien dat ze de alu-onderdelen hadden gëanodiseerd. Niet zo zeer voor de looks maar meer voor de bescherming van het materiaal. Kijk naar de SP12X, al het alu is gëanodiseerd, jammer dat dat op de RDX niet zo is...