Nieuwtjes

jup gaat prima !! maar ik dacht eigenlijk dat je het wou gebruiken voor de mooie stadium truck op de eerder geposte foto ;)

in een 1:12 met een 7700 en dan 6 cellen ..... 150 km/h ofzow denk ik zo :)

zeker niet voor beginners !!!!!!!!!!!!!!!!

Weet niet of deze al gepost is, maar lijkt mij een intressante ''beginners'' wedstrijd auto. Zou deze te vergelijken zijn met een TA05? En heeft hier toevallig iemand al ervaring met deze auto, kreeg laatst een normale full carbon cyclone aangeboden maar vond die wat duur :wink:

Sorry hiervoor dan. Is dit kwalitatief gezien een goed chassis? Ik rijd nu 2 jaar TA05, maar wil graag 1 klein stapje beter. Heb ik hieraan dan een goed chassis of maakt dit kwa handling niet zo heel veel uit? Ik hoef niet gelijk full carbon e.d, omdat ik niet zo gek veel wedstrijden rijdt, maar na de eventuele aanschaf van zo'n (Cyclone S) zou ik er eventueel wel meer willen gaan bezoeken.

Ik denk dat dit gelijk ligt aan de TA-05... Als je een stapje hoger wilt dan denk ik aan de normale Cyclone of een TRF...

Misschien een rare vraag, maar hoe komt het prijsverschil van €100 tussen de TA05 en de Cyclone S dan? Of is het merk Hot Bodies gewoon nog duurder? :lol:

Maurits zei:
Misschien een rare vraag, maar hoe komt het prijsverschil van €100 tussen de TA05 en de Cyclone S dan? Of is het merk Hot Bodies gewoon nog duurder? :lol:

Een duurdere auto wil niet zeggen dat hij ook beter is...

Nieuwe 4300 en 4500 (!) cellen van Hiroska

"Der Vater des mehrmaligen Weltmeisters Masami Hirosaka präsentiert neue Akkus, die H-Energy Zellen.
Die H-Energy Zellen zeichnen sich durch hohe Effizienz und geringen Innenwiderstand aus. Sie sind in zwei verschiedenen Kapazitäten erhältlich: 4300 und 4500mAh.

Gemäss Hirosaka sollten Sie unter 5A geladen werden und nicht mehr als 45°Grad erreichen. Für kurzzeitige Lagerung sollten Sie nach dem Fahren nicht entladen werden und für längere Lagerung mit mindestens 1000mAh geladen werden. Vor erneutem Gebrauch (1 Stunde vorher oder besser am Vortag) sollten Sie mit 5A entladen werden."

Bron: RC-World.ch

@Viper-RC

Ik heb gehoord dat die 4500 een heel laag voltage heeft. Tot en met nu toe zijn de IB's nog steeds het beste.
Vic

Kan me nog Michael Schumacher cellen herinneren.
Heb ze echter nooit op een wedstijd gezien.

Een leuk krimpkousje zegt niet zoveel over de cel :lol:

Als ze goed zijn zien we ze vanzelf verschijnen.

Als we de geruchten mogen geloven komt er binnenkort een nieuwe versie uit van de TRF501X.

-new Chassis with cells moved 3mm forward
-stronger shock shafts,
-titanium screw kit
-front one way!

Als dat zo is is Tamiya weer lekker bezig :?

Auto is er net en ze komen alweer met een verbeterde versie.

Back