Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
douwe zei:lekker hoor, heb ik hem net
Jaap J. zei:Ontwikkeling van de cash-flow... Prettig voor de mensen die er net een hebben gekocht. Gelukkig zijn ze heel goedkoop.
Roelof zei:douwe zei:lekker hoor, heb ik hem net
Wat voor Tamiya verbeterd is hoeft dat voor jou nog niet zo te zijn.....
vijf zei:Ik heb vandaag alweer 2 zeer nutteloze opmerkingen gezien van deze "moderator"
Gaarne je gedragen als moderator
wouterb zei:of voor een beter balans bij het springen.
vijf zei:Gaarne je gedragen als moderator
Furious Jay zei:het is balen als je er net een hebt gekocht maar zo is het altijd geweest.
vijf zei:verplaatst
Pasqual zei:Alleen is het verschil dat de TRF501x nog maar net 1 a 2 maanden te krijgen is. Dat ze nu al bezig zijn met een nieuwe is wel veelste snel?
Bij de TRF415, T1 en T2 zat er toch meer tijd tussen de vernieuwde modellen. Dit is wel heel erg kort. Je denk dat je er snel bij bent om het nieuwste model te kopen, maar je heb hem net en er zijn al geruchten dat er een verbeterde versie uitkomt.
De T2 was er al een maand of 6 of nog langer en toen kwam pas de T2 '007 uit. Maar ja dat de TF501X al bijna wordt vervangen door een nieuwe versie na 2 maanden vind ik wel veel te snel. Amper kunnen rijden met je nieuwe auto en wordt al vervangen.
Pasqual zei:Maar ja een T2r heeft geen verbeteringen ten opzichte van de T2. De T2r is alleen maar goedkoper gemaakt door goedkopere materialen en onderdelen in de auto te stoppen.
Er is aan de T2r dan ook niks verbeterd waarom je zou denken damn waarom heb ik een T2 gekocht had net zo goed een T2r kunnen kopen. Dat is bij dit van de TRF501x wel zo. Ook bij de overgang van T2 naar T2 '007 maar de tijd daar tussen is toch groter.
Roger zei:Vergeet niet dat er ook een T1R en een T2R uitkwamen......
Chris zei:Intussen heeft het TRF team ondekt dat de auto beter presteert met een one way diff, cellen 3 mm naar voren en sterkere demperstangen.