Nine eagle pro v1

Idem dito hier met de solo pro.
Vind deze heli nog te mooi om stoffig te laten worden.
Voor mij zou wel het gevaar zijn dat wanneer ik een aantal andere heli's zou hebben, ik de Pro achterwege laat. Heeft dit vogeltje niet verdiend;)

Is makkelijk zo'n modelshop bij jou in de buurt. Je hebt ook al vliegtuigen, voor jou heeft het niet zo'n haast of drang dat je gelijk iets anders wilt.
Het gaat natuurlijk ook om de lol en plezier en is het maar net waar jij, ik of een ander het plezier uit haalt. Voor de één is het een grote, kleine en voor een ander een grote, groter en het grootst:D

Hoop de Pro ook weer snel te vliegen, vind het wel een euk scheurijzer voor buiten. Alleen voor binnen vind ik het moeilijk om te schakelen.
Dan moet je weer noodgedwongen rustig gaan vliegen. Juist door die omschakeling was mijn laatste landing in de lamp en was dat voor de tail motor de laatste klap dat die nodig had om zijn werk niet meer ten uitvor willen brengen.

R.I.P Tailmotor:(

Klopt ik heb geen haast omdat ik het erbij doe, daarom heb ik ook niet zo`n drang om gelijk heel goed te kunnen vliegen en om nog een aantal helicopters aan te schaffen.

Vindt het met de Solo eigenlijk al iets te snel gegaan, vindt juist dat leer proces zo leuk. En als je begint is het zo leuk om op het forum dingen te lezen en te leren.

Probleem met binnenvliegen heb ik niet zo omdat ik buiten ook precise vluchten probeer. Ik ga nu wel met steeds meer wind naar buiten, toen ik begon had ik al moeite met windstil ;)

Heb je geen fly in the dark Pro:D
Ook een leuke oefening in het donker leren vliegen.

Hoe lang zou het duren dat bij de HK een aantal producten weer in stock komen. Zit er bijna al een maand op te wachten en als ze weer binnenkomen moeten deze ook nog verzonden worden.

Heb je geen fly in the dark Pro:D
Ook een leuke oefening in het donker leren vliegen.

Hoe lang zou het duren dat bij de HK een aantal producten weer in stock komen. Zit er bijna al een maand op te wachten en als ze weer binnenkomen moeten deze ook nog verzonden worden.

Zoek je spare parts, of de lipo's? Voor onderdelen kun je ook by Miracle Mart en MyRCmart terecht, die zijn ook goedkoop, en de laatstgenoemde heeft vaker wel voorraad.

http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=index&cPath=80_256_257
http://www.myrcmart.com/nine-eagles...80_134.html?osCsid=1gc2jb92jumknoc7piifj35os3

HK is wel de koning op laat leveren hoor. Het komt allemaal uit Hongkong maar miracle en myrcmart zijn toch vlotter.
Ik heb een lipolader besteld bij HK uit het international warehouse in Duitsland. Sturen ze dat ding doodleuk alsnog op uit China. Heb gelukkig geen haast met dat ding maar tís al weer 2 weken geleden.
Eind van de maand ga ik de laatste onderdelen bestellen voor m'n 250. Dat moet via HK omdat de prijzen domweg meer dan de helft goedkoper zijn. Heb nu al gezien dat e.e.a. in backorder staat dus dat wordt gewoon een maand wachten op m'n spulletjes..

Ze verzenden binnen 24 uur. Dan heb je alleen nog de wachttijd van Hongkong post. Hobbyking verzend vaak pas na een dag of 3-4 is mij opgevallen. Dan komt daar nog de wachttijd voor Hongkong post bij..

Dan nog niet te vergeten dat een aantal spullen weer in stock moeten komen eer ze kunnen verzenden. Zit nu al 4 weken te wachten, al het andere is gereserveerd maar bij elke bestelling zit wel iets bij wat in backorder staat.:(

Laatst bewerkt:
Eindelijk vandaag op Hobby King gekeken en zijn alle benodigdheden voor beide Solo Po's reserved en nu maar hopen dat de bestelling die een anderhalve maand op zich liet wachten snel binnenkomt.
Ik ben bijna vergeten hoe de Solo Pro vliegt.

Zal mij raar tegenvallen nu ik met de Evo vlieg.:D

Ben er wel even aan toe om met de Pro te gaan vliegen, aangezien ik het met de Evo rustiger aan gan doen en op dit moment niet verder ga dan alleen het hoveren goed onder controle te krijgen.

Met de Pro kan ik dan van tijd tot tijd even lekker vliegen.
Ik moet er nog even niet aan denken om een nieuwe heli erbij te moeten hebben. Moet ik die ok weer leren vliegen en ik heb mijn handen wel even vol aan de Evo. Op dat moment is een heli die je bent gewend en die je kan vliegen wel weer even fijn.

Hier ook een verwend pro flyer.Ben zeker verslaafd aan het vliegen heb spullen besteld via ebay goedkoop hoop alleen dat ze snel binnen zijn vanavond besteld w8 nu maar.:p:p

Hier ook een verwend pro flyer.Ben zeker verslaafd aan het vliegen heb spullen besteld via ebay goedkoop hoop alleen dat ze snel binnen zijn vanavond besteld w8 nu maar.:p:p

Yep, de solo Pro is een fijne heli om te vliegen. Een lekker scheurijzertje.
Is e-bay goedkoper dan Hobby King?
Hoop dat mijn bestelde onderdelen snel binnenkomen voor de Pro.
Heb echt weer even zin om te vliegen met de Pro.

Het gevaarlijke aan de Pro vind ik dat wanneer je denkt deze heli te kunnen vliegen je te overmoedig wordt. Hierdoor vlieg je razendsnel maar crash je ook razendsnel en dat zal ik nu rustiger aan doen. Moet wel toegeven dat de Pro ook een ontzettend snel beestje is.

Ik denk ook wel dat de Pro voor mij een blijvertje is die niet snel op de plank zal staan om te wachten wanneer ze gevlogen mag worden.:D

Alle pruducten worden nu verscheept. Zoals bij Hobby King staat omschreven. Shipped. Ben iik benieuwd wanneer ze binnenkomen en heb ik straks 2 Pro's vliegen. een rode en een gele:D

weet niet of echt goedkoper is 5 bat besteld 150 amp voor 25 eurie incl verzendkosten.Was vandaag verzonden ben benieuwd wanneer ik het binnen krijgt.:yes:

Back