NK Seizoen 2013 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik nog nooit. En met mij meerdere NK rijders. En die hebben allemaal gekozen om de uitdaging aan te gaan. Keer wat anders dan een heel eind rechtdoor rijden...

Zo ook bij de DTC, de organisatie vond het een leuk item (ik ook)…”slagroom op de taart”…”De WK lay-out”…een extraatje voor de rijders op het DTC evenement, “omdat de chicane er anders NIET gelegen had”.

Bij de DTC had men die dag de vrijheid/gelegenheid tot instemming of niet, en daar heeft men gebruik van gemaakt, en zo is geschiede…en dat is de rijders hun goed recht geweest, kennelijk zijn hier mensen met een plaat voor hun kop, die dat niet willen snappen…Ik respecteer en accepteer de beslissing van de meerderheid…volgend seizoen zal men denk ik die beslissing weer mogen nemen (de DTC organisatie kennende), misschien is er dan meer animo voor…dan ga ik wederom mee in de beslissing…met hetzelfde respect tozv de rijders, die anders beslissen dan ik wens…!!!

Bij het NK is de beslissing al gevallen, de statuten schrijven waarschijnlijk voor, dat dit al in het vooruit moet gebeuren, daar ga ik niet over, dus meng ik mij daar ook niet in…toch heb ik het gevoel dat ik daarop word aangevallen/afgerekend…???

Nu ja, aan het eind van de tunnel (mocht men het eind van de tunnel ooit bereiken) ligt mijn post over hoe de beslissing tot stand is gekomen bij de DTC, lees hem daar nog maar eens door, …

Laatst bewerkt:
Ik nog nooit. En met mij meerdere NK rijders. En die hebben allemaal gekozen om de uitdaging aan te gaan. Keer wat anders dan een heel eind rechtdoor rijden...

Van mij mag deze hele discussie in een andere topic geschoven worden. Het gaat immers niet om het NK maar om de chicane op de mach incl. alle races die met de chicane gehouden worden. club races, dtc noem maar op.

Rob, het gaat niet over of we de chicane wel of niet doen maar het gaat over uitvoering van de chicane. Heeft niet veel met het NK te maken of de keuzes van de rijders.

Ik heb nul keer gereden met de chicane. Ik heb sowieso maar 2 keer een clubwedstrijd gereden dit jaar zonder noemenswaardige training. Ik vind wel dat als er rijders moeite hebben met een gedeelte dat verwijderbaar is dat deze best kan worden aangepast zodat het voor meer rijders aantrekkelijk is om mee te rijden zonder veel schade te rijden op balken. Dat iemand geen moeite heeft met de chicane omdat die duizende rondjes heeft gereden of gewoon een betere rijders is is geen goede referentiekader. De referentiekader zou een gemiddelde rijder moeten zijn. Is mijn mening in ieder geval.

Frapante vind ik nog steeds dat er electro rijders zijn die ook nitro rijden, die andere rijders zeikers noemen en dan zelf met de nitro klasse niet met chicane willen rijden. Dus wat dat betreft interesseert het me totaal niet wat iemand van mij vindt, zeker niet als ze in andere klasse opeens compleet iets anders vinden en pertinent NIET met de chicane willen rijden omdat het te moeilijk is voor de gemiddelde rijder. Snappen jullie het nog!?

Zolang de nitro klasse er niets van moet hebben weet ik dat ik een punt heb wat betreft de chicane. Zoek het verder lekker uit, ga maar beschuit met muisjes eten bij je oma. We zien het wel op de mach vergadering. :D

Laatst bewerkt:
Ik heb nul keer gereden met de chicane. Ik heb sowieso maar 2 keer een clubwedstrijd gereden dit jaar zonder noemenswaardige training. Ik vind wel dat als er rijders moeite hebben met een gedeelte dat verwijderbaar is dat deze best kan worden aangepast zodat het voor meer rijders aantrekkelijk is om mee te rijden. dat iemand geen moeite heeft met de chicane omdat die duizende rondjes heeft gereden is geen goede referentiekader. De referentiekader zou een gemiddelde rijder moeten zijn. Is mijn mening in ieder geval.

Was je op de hoogte dat de chicane inmiddels is aangepast, de flow is veel vriendelijker, dit is gedaan voor de minder competente rijders. Zelf heb ik nog 3 dagen kunstgras lopen plakken en de curbstones met tape beplakt om het wat mooier te maken. Denk niet dat je dit gezien hebt of enig idee hebt hoe de mening in de pits is, kom eens langs en probeer het zou ik zeggen.

Frapante vind ik nog steeds dat er electro rijders zijn die ook nitro rijden, die andere rijders zeikers noemen en dan zelf met de nitro klasse niet met chicane willen rijden. Dus wat dat betreft interesseert het me totaal niet wat iemand van mij vindt, zeker niet als ze in andere klasse opeens compleet iets anders vinden en pertinent NIET met de chicane willen rijden omdat het te moeilijk is voor de gemiddelde rijder. Snappen jullie het nog!?

Volgens mij is 90% van de 1/10 rijders voor de chicane, zelf chicane en tegen het verkeer in. Bij de 1/8 is de helft voor een chicane, de kans is dus groot dat er in de brandstof met chicane gereden gaat worden. Zelf lijkt het mij enorm gaaf om met de chicane te rijden in de brandstof. Ok, eerst was de chicane kut, maar na de aanpassing en wat oefening is het erg leuk rijden.
Kom eens langs en probeer het zou ik zeggen.

Zolang de nitro klasse er niets van moet hebben weet ik dat ik een punt heb wat betreft de chicane. Zoek het verder lekker uit, ga maar beschuit met muisjes eten bij je oma. We zien het wel op de mach vergadering. :D
Spreek je op de vergadering, brandstof of electro?
P.s. als je wil mag je weleens mee naar mijn oma hoor, denk dat jullie het goed met elkaar zouden kunnen vinden.:cool::D

Volgend jaar ga ik de uitdaging aan. Als de flow inderdaad goed is is het goed. Desalniettemin zijn er voorstellen in de vergadering gekomen over de chicane (één van mij en minimaal nog één van een TC rijder) dus of het werkelijk goed genoeg is is nog te bezien. Wanneer is de chicane aangepakt? Voor of na de DTC?

Ik kom bij beide vergaderingen. Wat hier op het forum geschreven wordt kan heel wat anders zijn dan hoe het er in de praktijk werkelijk over gedacht wordt dus dat wil ik zeker met eigen oren horen. :D

Naar je oma zou ik graag meegaan maar als ze naar urine ruikt dan liever niet ;)

Volgend jaar ga ik de uitdaging aan. Als de flow inderdaad goed is is het goed. Desalniettemin zijn er voorstellen in de vergadering gekomen over de chicane (één van mij en nog één van een TC rijder) dus of het werkelijk goed genoeg is is nog te bezien. Wanneer is de chicane aangepakt? Voor of na de DTC?

Ik kom bij beide vergaderingen. Wat hier op het forum geschreven wordt kan heel wat anders zijn dan hoe het er in de praktijk werkelijk over gedacht wordt dus dat wil ik zeker met eigen oren horen. :D

Naar je oma zou ik graag meegaan maar als ze naar urine ruikt dan liever niet ;)

Ze plast weleens in haar broek, dat klopt hahahahaha;)
maar je bent een aardige gozer Alex, in het echt kunnen we meestal wel lachen. Je moet je alleen niet zo laten kennen op zo`n forum, volgens mij zit er nog wat oud zeer van de Pro10 klasse naar mijn kant. Eerst zijn jullie een jaar mij aan het dollen dat ik maar eens Pro10 moet komen rijden met de echte mannen, het jaar later doe ik dat en rij ik jullie om de oren en dan komen jullie niet meer en lopen alleen maar te miepen op dit forum.
Kom langs op de Mach en dan vechten we het uit in de chicane.;)

wahaha als ik zo zou denken was ik in 2008 al gestopt. Ik heb 3 jaar achteraan gereden omdat ik de auto niet goed kreeg. Iemand anders had allang opgegeven als men hetzelfde zou doorstaan. Een uitdaging ga ik zeker niet uit de weg.

Om de oren rijden? Laten we eens naar de feiten kijken.

Ik heb 2 keer een clubrace gereden waarbij ik niet heb getraint en ben 2x tweedes geworden. Jij met alle rondjes die je toen ook al reed bent achter mij geindigd tijdens de 2de clubrace terwijl jij elke week minimaal 1 en zelfs 2 dagen in de week rondjes aan het rijden was op de mach. Ik kom voor een wedstrijdje zonder training en eindig tweedes ....jij derdes met al je rondjes die je hebt gemaakt :rolling:.

En alles gedaan met een 16 jaar oude T-bar auto met tweakschroeven dus met minimale zijdelingse instellingsmogelijkheden.

Heb je mij om de oren gereden? Volgens mij maak je een inschattingsfout. :p

Daarna ben ik niet meer geweest, ik moest een keuze maken tussen het NK of de MACH clubraces en heb voor het NK gekozen.

ps:
Maar ik heb je grappen wel gemist hoor :)

Laatst bewerkt:
@Vetec…Kan jij of een ander misschien hier op het MBF een fotootje uploaden bvd…. ik ben eigenlijk wel benieuwd/geïnteresseerd in wat jullie veranderd hebben…???

[mod]Ik zou nu toch echt graag willen dat we het over het NK en over het NK alleen gaan hebben. Het topic begint nu uit te waaieren naar de MACH chicane wel of niet, DTC rijders die wel of niet met die chicane willen rijden en iemands oma...

Kortom, ON-TOPIC weer aub.

NK seizoen 2013 !!

Dank U allen... :D[/mod]

[mod]Ik zou nu toch echt graag willen dat we het over het NK en over het NK alleen gaan hebben. Het topic begint nu uit te waaieren naar de MACH chicane wel of niet, DTC rijders die wel of niet met die chicane willen rijden en iemands oma...

Kortom, ON-TOPIC weer aub.

NK seizoen 2013 !!

Dank U allen... :D[/mod]

Vraagje aan de moderator; Kunnen de nonsens opmerkingen dan niet gewoon verwijderd worden?? :confused:

gr. rene

[mod]Kan, maar we gaan gewoon on-topic verder... (dus gelieve ook hier niet een discussie over beginnen.

On-topic over het NK seizoen 2013 aub...[/mod]

Zijn de definitieve circuits al bekend voor de races in juli en september?
27/28 april AMCA
25/26 mei MACH
29/30 juni RACO 2000
27/28 juli HFCC/Lelystad/Hotwheels
24/25 aug Baanbrekers
28/29 sept Lelystad/HFCC/Hotwheels

Beste Mathijs,

nee, voor zover ik weet nog niet. Wij (de drie verenigingen HFCC, MRM en Hotwheels) hebben een brief aan de Nomac verstuurd betreffende hierover. Hier nog geen reactie op gehad.

Martijn
RC Hotwheels

Roelof, neem aan dat eerst de verenigingen die het aangaan (afzenders van de brief) als eerste op de hoogte worden gebracht over hoe en wat.....

Die NOMAC ALV is alleen voor de verenigingen, het is de afsluiting van het 2012 seizoen en het vastleggen van het 2013 seizoen zoals ook iedere club rond deze tijd een ALV kent.

Roelof, dat snap ik ook wel ;-) (draai al een poosje mee....)
Maar goed, zodra we iets meer weten over de kalender laten we het weten.

Ik neem aan dat de tamtam er wel voor zorgt dat je het dezelfde avond of de volgende dag wel ergens kunt lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back