Per,
Hoe vaak ben jij in je leven nou door die betreffende chicane heen gereden?
Ik nog nooit. En met mij meerdere NK rijders. En die hebben allemaal gekozen om de uitdaging aan te gaan. Keer wat anders dan een heel eind rechtdoor rijden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Per,
Hoe vaak ben jij in je leven nou door die betreffende chicane heen gereden?
Ik nog nooit. En met mij meerdere NK rijders. En die hebben allemaal gekozen om de uitdaging aan te gaan. Keer wat anders dan een heel eind rechtdoor rijden...
Ik heb nul keer gereden met de chicane. Ik heb sowieso maar 2 keer een clubwedstrijd gereden dit jaar zonder noemenswaardige training. Ik vind wel dat als er rijders moeite hebben met een gedeelte dat verwijderbaar is dat deze best kan worden aangepast zodat het voor meer rijders aantrekkelijk is om mee te rijden. dat iemand geen moeite heeft met de chicane omdat die duizende rondjes heeft gereden is geen goede referentiekader. De referentiekader zou een gemiddelde rijder moeten zijn. Is mijn mening in ieder geval.
Frapante vind ik nog steeds dat er electro rijders zijn die ook nitro rijden, die andere rijders zeikers noemen en dan zelf met de nitro klasse niet met chicane willen rijden. Dus wat dat betreft interesseert het me totaal niet wat iemand van mij vindt, zeker niet als ze in andere klasse opeens compleet iets anders vinden en pertinent NIET met de chicane willen rijden omdat het te moeilijk is voor de gemiddelde rijder. Snappen jullie het nog!?
Spreek je op de vergadering, brandstof of electro?Zolang de nitro klasse er niets van moet hebben weet ik dat ik een punt heb wat betreft de chicane. Zoek het verder lekker uit, ga maar beschuit met muisjes eten bij je oma. We zien het wel op de mach vergadering.![]()
Volgend jaar ga ik de uitdaging aan. Als de flow inderdaad goed is is het goed. Desalniettemin zijn er voorstellen in de vergadering gekomen over de chicane (één van mij en nog één van een TC rijder) dus of het werkelijk goed genoeg is is nog te bezien. Wanneer is de chicane aangepakt? Voor of na de DTC?
Ik kom bij beide vergaderingen. Wat hier op het forum geschreven wordt kan heel wat anders zijn dan hoe het er in de praktijk werkelijk over gedacht wordt dus dat wil ik zeker met eigen oren horen.![]()
Naar je oma zou ik graag meegaan maar als ze naar urine ruikt dan liever niet![]()
[mod]Ik zou nu toch echt graag willen dat we het over het NK en over het NK alleen gaan hebben. Het topic begint nu uit te waaieren naar de MACH chicane wel of niet, DTC rijders die wel of niet met die chicane willen rijden en iemands oma...
Kortom, ON-TOPIC weer aub.
NK seizoen 2013 !!
Dank U allen...[/mod]