jan brilman
Forum veteraan
Vindt het in deze discussie lastig dat ik niet altijd weet of het om een losse vario gaat of om een REX Assist met ingebouwde en geactiveerde sensor.
Het ging eerst om het activeren van de vario-functie in de zender, toen om een ontvanger met losse vario, en nu over de REX 7A met 'ingebouwde', gekochte en betaalde vario-functie
Zie schermafbeeldinden met een Mario en nu schermafbeeldingen van een Assist ontvanger waarvan de variosensor niet zichtbaar is.
Klopt, daar gaat het nu over.
Is die vario wel geactiveerd?
Dat was dacht ik in eerste instantie wel zo . . .
Activeren van de vario module in de zender betekent niet dat de ingebouwde vario in de Assist ook werkt.
Newe, klopt, dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Die functie moet voor elke Assist ontvanger apart bij Jeti worden gekocht.
Gedaan.
Alleen, zoals, hieroven aangegeven, is de vermelding van 'vario' bij mijn registered device niet meer te zien . . .
jan.
Het ging eerst om het activeren van de vario-functie in de zender, toen om een ontvanger met losse vario, en nu over de REX 7A met 'ingebouwde', gekochte en betaalde vario-functie
Zie schermafbeeldinden met een Mario en nu schermafbeeldingen van een Assist ontvanger waarvan de variosensor niet zichtbaar is.
Klopt, daar gaat het nu over.
Is die vario wel geactiveerd?
Dat was dacht ik in eerste instantie wel zo . . .
Activeren van de vario module in de zender betekent niet dat de ingebouwde vario in de Assist ook werkt.
Newe, klopt, dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Die functie moet voor elke Assist ontvanger apart bij Jeti worden gekocht.
Gedaan.
Alleen, zoals, hieroven aangegeven, is de vermelding van 'vario' bij mijn registered device niet meer te zien . . .
jan.