Hebben de clubs nog iets gezegd over eventueel overnemen van de motor reglementen? En wat is er besloten over de licenties?
Er is verder niet gesproken over het al dan niet overnemen van deze. Misschien had ik daar nog even extra een punt van moeten maken. Verder is er wat betreft de licenties wel wat veranderd in het algemeen reglement. Maar zowel de 1/10 als de 1/8 nemen dat niet over en zullen dit overrulen in het sectie reglement.
De verandering is namelijk als volgt. Je kunt kiezen uit drie varianten om je licentie te betalen.
Ofwel eenmalig 100 euro.
of eenmalig 40 euro, en dan 15 euro per wedstrijd.
of 25 euro per wedstrijd, waarvan 10 als het ware voor de licentie is en 15 euro voor de daginschrijving.
In alle drie van deze varianten wordt je dus opgenomen in de eindstand.
Voor de 1/8 is de keuze makkelijk, die hebben het maximum aantal deelnemers dus dan zou het raar zijn om mensen meer keuzes te geven in die licentie.
In de 1/10 hebben we nu een eenmalige licentie van 100 euro. Of een vrije inschrijving van 15 euro per wedstrijd. Onze vrije inschrijving is dus relatief goedkoop, en er kan geen sprake van competitie vervalsing zijn, je wordt immers niet opgenomen in de eindstand, alleen in de daguitslag.
Al met al lijkt het ons voor de 1/10 niet verstandig om dus mee te gaan in de verschillende betalingsmogelijkheden die allemaal tot een deelname in de eindstand leiden.