Novarossi N12T1 (basic) de clubmotor

Wat is jullie mening


  • Total voters
    37
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer kan je je licentie voor 2011 aanvragen eigenlijk? Daarna weet je hoeveel de nieuwe klasse gaan rijden toch en wie NK?:D

Oeps verkeerde topic
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Duidelijk Jan-Willem !!
Licentie kan pas NA de ALV worden aangevraagd.
En alles dit keer snel werkt, zal het aanvraag formulier binnen 2 weken na de ALV op de NOMAC site staan.
als het goed is dan he!
 
Wegens overweldigend succes is de motor in prijs verlaagd,
er zijn erg veel motoren besteld en de setprijs is nu 131 euro,
een losse motor kost 88 euro.

Dit komt doordat er in Januari een grote bestelling van veel motoren gedaan gaat worden, wees er dus snel bij, het verschil van de reeds aangekochte motoren wordt terug gestort .

Motor prijzen

Wie weet wordt het dus een leuk Nomac jaar met veel rijders..!!!!

Nog even een "Reminder", het gaat dus om deze motor... (vanaf 2.00 min)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een leuke prijs!
Kan ik ook zo'n motor aanschaffen via die importeur ondanks dat ik geen NOMAC licentie heb dit jaar?? Voor die prijs wil ik er wel één of twee reserve hebben liggen!
 
Het is super van de importeur dat die de prijs die al laag was nu ook nog eens verlaagd uit zichzelf. Dit geeft een goed gevoel dat iedereen achter het idee staat.:D:D:D. Het zou leuk zijn als we wisten of het allemaal NOMAC klasse mensen waren. Het is nu afwachten wie er daadwerkelijk de licentie gaan aanvragen. Ik in ieder geval wel. Dat is er al een. Wie nog meer?? Bart Banaan (Jaap) waarom doe je niet weer een onroad seizoentje mee met de Nomac Basic klasse. Ik dent dat Bart meedoet??
KAn niet wachten op de licentie aanvragenben wel benieuwd of het druk gaat worden of dat mensen dan NK klasse gaan kiezen. Afwachten maar tot volgend jaar.

is de klasse niet meer te promoten zoals misschien bij RED RC er op te zetten, wie heeft een idee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het voorstel voor dag-licenties van de NOMAC doorgaat, dan pik ik inderdaad wel een wedstrijd mee. Helaas is onze (offroad-)club (nog) geen lid van de NOMAC, dus ik zal afhankelijk zijn van de dag-licenties...
Maar als het plan doorgaat om de Kyosho-Cup samen met de NOMAC cup te rijden, dan zou ik me in de open klassen van de Kyosho Cup kunnen inschrijven, aangezien ik met een FW-05RR rijdt...

Maar het maakt alles wel een stuk aantrekkelijker! Hopelijk niet alleen voor mij, maar voor veel meer wedstrijd-waardige 1:10 bezitters!
 
Laatst bewerkt:
Zoals het nu lijkt komt er volgens mij geen open klasse, maar dat kunnen de bestuursleden beter beantwoorden dan ik.

M.v.g. Mark
 
Zoals het nu lijkt komt er volgens mij geen open klasse, maar dat kunnen de bestuursleden beter beantwoorden dan ik.

M.v.g. Mark

Oeps? Maar ehhhh ging het hier nu over een clubmotor of de Nomac motor? ;)
Volgens mij ligt dat nog in het midden.
 
Laatst bewerkt:
wat mij betreft gaat het over de NOMAc klasse , ook al is het topic mogelijk anders. Er is al voor gestemd toch bij de NOMAC vergadering, het moet alleen bekrachtigd worden. Wanneer de NOMAC het doet dan zou de MACH het als clubmoter gaan gebruiken. Hoe dan het klassement gaat worden is nog afwachten, waarschijnlijk 2 klasses een nomac moter en een de rest van de motoren denk ik.
 
Zoals het nu lijkt komt er volgens mij geen open klasse, maar dat kunnen de bestuursleden beter beantwoorden dan ik.
M.v.g. Mark

De GP start wordt een redelijk open klasse, maar wel een trekstart klasse. Hierin dus geen deelname met de N12T1 motor. Het enige wat open aan die klasse is is dat je eraan deel kan nemen zonder lid te zijn van een club of van de Nomac en je mag er met alle merken auto's in rijden.

Helaas hebben we geen ruimte qua tijd meer voor een échte open klasse zoals de KWC die had.

Oeps? Maar ehhhh ging het hier nu over een clubmotor of de Nomac motor? ;)
Volgens mij ligt dat nog in het midden.

Het idee is dat de clubmotor en Nomac motor sowieso hetzelfde type zijn dus we hebben het over beide.
 
Hebben de clubs nog iets gezegd over eventueel overnemen van de motor reglementen? En wat is er besloten over de licenties?
 
Hebben de clubs nog iets gezegd over eventueel overnemen van de motor reglementen? En wat is er besloten over de licenties?

Er is verder niet gesproken over het al dan niet overnemen van deze. Misschien had ik daar nog even extra een punt van moeten maken. Verder is er wat betreft de licenties wel wat veranderd in het algemeen reglement. Maar zowel de 1/10 als de 1/8 nemen dat niet over en zullen dit overrulen in het sectie reglement.

De verandering is namelijk als volgt. Je kunt kiezen uit drie varianten om je licentie te betalen.
Ofwel eenmalig 100 euro.
of eenmalig 40 euro, en dan 15 euro per wedstrijd.
of 25 euro per wedstrijd, waarvan 10 als het ware voor de licentie is en 15 euro voor de daginschrijving.

In alle drie van deze varianten wordt je dus opgenomen in de eindstand.

Voor de 1/8 is de keuze makkelijk, die hebben het maximum aantal deelnemers dus dan zou het raar zijn om mensen meer keuzes te geven in die licentie.

In de 1/10 hebben we nu een eenmalige licentie van 100 euro. Of een vrije inschrijving van 15 euro per wedstrijd. Onze vrije inschrijving is dus relatief goedkoop, en er kan geen sprake van competitie vervalsing zijn, je wordt immers niet opgenomen in de eindstand, alleen in de daguitslag.

Al met al lijkt het ons voor de 1/10 niet verstandig om dus mee te gaan in de verschillende betalingsmogelijkheden die allemaal tot een deelname in de eindstand leiden.
 
En voor de PS08 deelnemers een nieuwtje, die kunnen 7 wedstrijden op 7 verschillende banen gaan rijden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top