Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh ik heb Dennis een paar weken geleden op de modelbouwbeurs Urk ontmoet en toen had hij de Ocean wave meegenomen dus zodoende wist ik dat hij er nog aan bezig is.Maar morgen ligt het verslag al een jaar stil, Hendrik-Jan! Zal Dennis eens porren of het er dit jaar van komt om eens samen te gaan varen.
Hoop niet dat hij is gestopt met bouwen. Misschien dat ik hem in Goes nog tegen het lijf loop. Gr. Klaas.
Hoi Klaas, ja idd op Urk bij een knus en gezellige modelbouwbeurs geweest afgelopen december. Hieronder de complete vloot inmiddels.Was Dennis op Urk "ver" van huis. Goed om te zien dat hij lekker bezig is en zijn hobby her en der presenteert. Gr. Klaas.
Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, vooral die niet alledaagse rondingen aan de stuurhut heb je knap weten te realiseren.
vgr Marc
Hi Dennis,
Leuk je afgelopen zondag in Goes gesproken te hebben en zowel je World Diamond als de Ocean Wave mogen bewonderen.
Maar wat je zegt, een bijzonder model. Net een jacht dat ook kan slepen.
Ik ga deze volgen hier vandaan.
Groet,
Mathieu
Mooi strak werk wordt dat zo Dennis. Welke plamuur gebruik je? Door jou methode krijg je toch wel een redelijk dikke laag plamuur. Niet dat dit gaat werken met temperatuur verschillen. Kan best wel warm worden in het zonnetje met een mooie vaardag. Mogelijk valt het mee hoor.