offroad rijders in deventer

ik kan zaterdag ook niet ik moet werken ik zou zondag wel kunnen denk ik :P

Tessen waar was je nou @ rchotwheels je kwam je f1 toch proberen? Wou ook wel een stukje rijden haha. Als ik me opleiding en werk geregeld heb dan rijd ik zo goed als zeker volgend seizoen f1.

Mike je hebt meer auto's dan een gemiddelde winkel, hoe zit dat ? LOL
@ Max, Ik was lekker uit eten gisteren en wilde daarna naar de club komen mocht het niet zo zijn dat mijn werk belde dst alle servers offline waren grrrrr moest dus werken.

He minl,zat jij gistermorgen vroeg met je meissie op het bankje bij het ziekenhuis?
Flux setje loopt mooi,alleen kan hem nog niet instellen met de piepjes,misschien heeft hier iemand een kabeltje ervoor?,behave misschien nu al wel?

haha ja idd dat was ik. Ik dacht ook al dat jij het was haha:p
He minl,zat jij gistermorgen vroeg met je meissie op het bankje bij het ziekenhuis?
Flux setje loopt mooi,alleen kan hem nog niet instellen met de piepjes,misschien heeft hier iemand een kabeltje ervoor?,behave misschien nu al wel?

Gaat er vandaag nog iemand naar die plek vlak bij pw jansen ?
ik was van plan om daar tegen een uur of 2 te zijn , mits er meer mensen komen

Je was me net voor.
Ik wilde vandaag nog wel even gaan rijden. Maar als de club baan open is ga ik daar naar toe.heb nog steeds niet met mijn f1 gereden.
2 Uur is prima

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog niets gehoord dat de club open is en website kan ik niet op nu.
Ik denk dus offroad bij pw.ben mijn lipo's al aan het laden.
Wie komen er nog meer?

Verstuurd vanaf mijn galaxy 2S

Shogun,
Als ik moet delen in kosten moet je het even laten weten na onze frontale botsing he?
Ik heb slechts een schroefje kapot maar die betaal ik zelf wel :-) LOL

Nee hoor hoeft niet , had het maar geen auto moeten worden :p

Hij staat al weer op 4 nieuwe aan de voorkant .
en is weer rtr .........
anders heb ik ook nog wel een doos vol met schroeven voor je ;)

Filmpieeeeee!!
Frontje Savage vs Buggy?,of Savage?
Ik was er om 1 uur,een accu leeg gereden,leuk spul die rubberen bulten!,mijn zoontje sprong wel 4 meter met de Blitz,en komt lekker zacht neer op dat spul,grappig..
Heb je met de nitro gebulderd daro?

Idd gewoon met de nitro daar :p

was savage vs savage , we remden alle 2 goed af alleen bij mij was het met een beetje uitrollen dat ik tegen tessen zijn wagen aan kwam.
Ging ook helemaal niet zo hard. maar goed genoeg om mijn voor vering te laten breken.
Is geen filmpje van sorry .

Back