...En we gaan verder aan het LG, aan de voorkant zit een grote ring, deze wordt gebruikt om de heli te verplaatsen, enkele gordijnringetjes en wat plastic staaf doen wonderen.
Zoals in de documentatie te zien is gaat het staafgedeelte van de ring door de skid, en is aan de buitenzijde nog een beetje zichtbaar. gewoon doorboren dus en inlijmen. Bij het origineel is deze verdraaibaar, maar om de zaak stevig te houden lijmen dus.
Dit is't resultaat
Aan de achterkant van't LG moet nog een eindkapje op, en dit heeft een specifieke vorm, en is ook niet geheel dezelfde dikte als de skid.
Nadat ik een proefvorm uit balsa had gemaakt stelde een Smac clubcollega voor deze uit alu te draaien, kwestie van de zaak stevig te maken. Dit ging perfect, waarvoor nogmaals mijn dank!!
Binnenzijde is uitgeboord om gewicht te sparen, tja alle beetjes helpen
En gemonteerd...
Dit is waarschijnlijk het laatste wat het LG betreft, al staan er op sommige nog straps rond de skids, maar ik ga nog overwegen of ik die wel maak, het moet per slot van rekening nog praktisch in omgang blijven, en stukken maken die je er later toch ongetwijfeld afstoot is ook zonde... We zien wel..